Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
K2 Silencer, Salomon Suspect, eller Rossignol S2 Park?
#96087 16/11/2008 9:37 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Jeg har tenkt til å kjøpe meg nye twintip. Alternativene står mellom K2 Silencer, Salomon Suspect og Rossignol S2 Park. Skiene skal bli brukt til hovedsaklig parkkjøring, men også ha muligheten til å kjøre pudder.

Salomon Suspect skiller seg ut med at den er bredere en de andre skiene. K2 silencer er på den andre siden billigere en de to andre.

Er det noen som har noen erfaring med disse skiene som kan hjelpe meg med å velge hvilke jeg skal kjøpe?

Ski..
Peder 92 #96088 27/12/2008 7:59 PM
Fersking
Fersking

Halla, k2 silencer m/marker griffon. det er en ski perfekt til park og rails. jeg ville satsa på de. k2 extreme er og veldig bra, litt tyngre, men det er egentlig bare bra.

marker griffon er en ny binding nå som er veldig bra. eller en modell oa look. px 12 eller pivot 12.:grin

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå