Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Jibbe pants?
#94317 16/11/2004 5:09 PM
More than words
OP Offline
More than words

Det har seg slik at jeg har stått brett de 5 siste årene, nå har jeg skaffet meg et par twintip ski osv. Hvordan bukser anbefalles? har en haug baggy "brett pants" her men er de noe særlig å bruke???? hva anbefalles? butikker/merker etc etc taes imot med takk!

More than words
OP Offline
More than words

er du lur så kjøper du ikkje feite ekle sidebrøker, er jo heilt ufunksjonelle og bevegeliheita er jo lik null....Kjøp bergans snowdrift....knall bukse som er både tøff og funksjonell, men du får ikkje plass til dama di i den!det var eit tips, men får min del kan du kjøpe deg ein elgskinns nickers...stå med det du synest er bra og ikkje bry deg om merker og om kva andre synest. ONLY DEAD FISH FOLLOWS THE STREAM.

More than words
OP Offline
More than words

er du lur så kjøper du ikkje feite ekle sidebrøker, er jo heilt ufunksjonelle og bevegeliheita er jo lik null....Kjøp bergans snowdrift....knall bukse som er både tøff og funksjonell, men du får ikkje plass til dama di i den!det var eit tips, men får min del kan du kjøpe deg ein elgskinns nickers...stå med det du synest er bra og ikkje bry deg om merker og om kva andre synest. ONLY DEAD FISH FOLLOWS THE STREAM.

More than words
OP Offline
More than words

Var ikke merke osv jeg tenkte så mye på, var vel mer funksjonalitet. litt lettere uten to telt hengende kan jeg tenke meg ja, takk takk wink

More than words
OP Offline
More than words

det er ett valg du må ta selv.. personlig liker jeg baggy, kommer til å kjøre baggystile iår.. og nei: jeg er ikke poser

More than words
OP Offline
More than words

det er ett valg du må ta selv.. personlig liker jeg baggy, kommer til å kjøre baggystile iår.. og nei: jeg er ikke poser

More than words
OP Offline
More than words

burton har mange fete modeller... man trenger ikke tenke på hva andre synes, men for guds skyld oleboms.. man kan da kjøpe en kul bukse for det!

More than words
OP Offline
More than words

Hvilke klær du kjøper går som en del av stilen din. Kjøp DU synes passer deg best og ser råest ut når du skal stå på ski.Kjør stil!

More than words
OP Offline
More than words

white out er noe du absolutt bør ta en titt på...:www.whiteout.bizutenom å være veldig kule så har de mange kule å funksjonelle løsninger/detaljer...er også bra kvalitet!

More than words
OP Offline
More than words

Ikke noe problem med bevegligheten med baggy snowboardbukser. Beveger jo ikke beina så mye mer på ski enn på snowboard. Selv kjører jeg med ganske baggy bukser, og synes det er veldig ålreit.Og let's face it, jibbing handler mye om stil, og det ser rett og slett ikke bra ut med altfor trange klær...

More than words
OP Offline
More than words

Kjører du på ski, er det egentlig bare 2 alternativer:

1. Bobledress, i lilla, rosa, neon, osv.. så lenge det er shiny, er det bra. skader ikke med litt gull, sølv, eller bronse. Og paljetter.

2. Slalombukse, du husker de helt sikkert fra det glade 80-tall. De var toite, de var smoothe, og bevegelsen var helt enorm.

Løp og kjøp!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå