Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
::Trouble Maker::
#94313 16/11/2004 7:47 PM
More than words
OP Offline
More than words

Jeg lurte på om dette er en god ski og om at hvis jeg skulle kjøpe skien bør jeg midt montere bindingene???Er LOOK P12 et godt kjøp?? Hvilken belastninger tåler bindingene og skiene???

More than words
OP Offline
More than words

er en veldig bra parkski. men du burde helst prøve en ski før du kjøper. ulik feeling. selv stått på 1080, scratch, armada og kjører nå tm. look er også veldig bra bindinger og p12 holder med mindre du er tung, 90 kg+ eller kjører jævla hardt. midtmonter hvis du kun kjører park. bedre stabilitet ved switch kjøring,landing +rotasjoner. de blir dog kjipe en dag i pudderet da du må "dra med deg bakskien". du kan ikke stå bakpå å "surfe".tyngdepunktet gjør det til en døvere kjøreski men bedre til jibbing. men ikke no must med midtmontering til jibbing. bindingene og skiene tåler juling, men kan i likhet med alle de andre modellene bli herpa. stålkantene kan rives relativt enkelt av hvis du ikke avrunder dem før railing.

More than words
OP Offline
More than words

Tusen takk, det hjalp mye på min bestemmelse på ski og bindinger.....

More than words
OP Offline
More than words

Skiene er anbefalt. Ikke ta de mitt på, VELDIG lite anbefalt... bakdelen er allerede lang nok... ikke lengre bak, ikke anbefalt av noen!! vertfall ikke på T.M skien. SKien og bindigen er utorlig god, bindigen er SUVERREN vis du er under 90kg

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå