Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Oslosportslager
#94302 16/11/2004 7:53 PM
More than words
OP Offline
More than words

Er det noen som har erfaring fra OSL???Har de god servic????

More than words
OP Offline
More than words

jeg var der å skulle handle klær, å d var luksus betjening ass, de var utrolig hyggelige, veldig hjelsomme osv...:)anbefales sterkt å handle der ass:)

More than words
OP Offline
More than words

Var der og skulle se på noen alpinstøvler. Kikket på de forskjellige støvlene, men ingen kom å spurte om jeg trang hjelp. Så gikk jeg bort til kassen, var 2 bak kassen, men ingen foran.. Stod der i et par minutter, men de 2 som stod bak disken sto og snakket sammen uten å ense meg.. Han ene kikket bort, men snudde seg igjen og fortsatte å snakke.. Jeg måtte lene meg oppå disken for at en av de skulle spørre om jeg trang hjelp.. Snakke kan de gjøre når det ikke er kunder der, kommer det noen kunder stopper du samtalen og gjenoptar den når kunden har gått! null problem det. Kan hende dette var et engangstilfelle, men jeg synes at det var dårlig service. Satser på at det blir bedre neste gang jeg setter snuten innenfor der..

peace out

More than words
OP Offline
More than words

jeg har bare positive opplevelser fra OSL. Og hvis du drar dit på en hverdag i skoletiden.. Da er det psychobra service.. Var der en gang, da tror jeg det kom til sammen tre stykker bort til meg og vil hjelpe meg.. kanskje jeg oser penger :P

More than words
OP Offline
More than words

bra service der ja. bestilte ski ,binding og sko.alt kom til avtalt tid.hjelpsomme var de oxo:)

More than words
OP Offline
More than words

OSL ER BEST!

More than words
OP Offline
More than words

Kjøpte nettopp nye ski der, ble fulgt meget godt opp. God service!

More than words
OP Offline
More than words

De er bra de.Eneste jeg har å klage på (og det har ingenting med saken å gjøre) er at de har ikke særlig spennende sykler der.Men på ski er de bra!

More than words
OP Offline
More than words

Som Stig sier er det sykt bra srvice der på dagen i hvertfall. Har vært innom der for å se noen ganger på vanlig hverdager. Får ikke bare kikka uten at det kommer endel å spør om jeg skal ha hjelp. Er som regel, når jeg har vært der, 3-4 stk som bare henger rundt i ski-avdelingen som er på jobb.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå