Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Hva er det med folks oppførsel her på forumet?
#94041 20/11/2004 5:15 PM
More than words
OP Offline
More than words

Skiglad og snøglad som jeg er tittes det innimellom på forumet her, men det virker jo som om folk her bare slenger dritt til hverandre? Hva er grunnen til dette? står vi ikke på ski fordi det er morro? Får nesten inntrykk av at det er : jibbere mot freeridere, bærums-soss mot bønder, bla bla bla mot bla bla bla. Er virklig snowboard og ski-ungdommen så talentløse? trodde vi representerte sunn og vettug norsk ungdom jeg? Jeg kommer iallefall til å være litt redd når jeg skal ut på årets første jibb om en ukes tid. Passe meg for alle de tøffe freeriderne som ler når jeg tryner på 360 min, passe meg for alle de tøffe snowboarderne som synes jeg er teit. Passe meg for bærums-sossene som ler av at googelsa mine bare koster 600 spenn, og ikke minst passe meg for bygdetullingene som tror at jeg er en bærums-soss.

Vi går en mørk og skummel ski-sesong i vente folkens. Heldigvis blir det minst 2 turer til alpene hvor man kan få stå på ski ifred uten at noen ler av stilen din eller kniser oppgitt over at du ikke har de feteste bindingene.

Ta det rolig folkens, stå på ski! det er det det handler om.

Enig med deg, for mye drittkasting.
More than words
OP Offline
More than words

Trixet er å overse tullet fra alle som ikke mestrer anonymitetens store ansvar. Slike negative innslag finnes dessverre i de fleste forum, men jeg er enig i at det er litt i overkant her. Gled deg over de gode, positive innleggene og bla forbi dritten. De vil antakelig dukke opp uansett apeller om normal folkeskikk.

More than words
OP Offline
More than words

kunne ikke sagt det bedre selv....

More than words
OP Offline
More than words

kunne ikke sagt det bedre selv....

More than words
OP Offline
More than words

Faen no e eg lei sånne folk som deg ski-moralens vokter, så forbanna dårlig på ski, så mye syting, så middelklasse! Faen asså!

hehehe

More than words
OP Offline
More than words

Prøver du å provosere? :)du er ikke særlig flink jånni. Du er sikkert bedre enn meg på ski, og pappan din har sikkert mer penger enn min ;)Hva er poenget ditt?

god vinter

Finns mer seriösa forum..
More than words
OP Offline
More than words

Kolla in www.freeride.nu där är folk lite mer vuxna och du kan få vettiga svar på inläggen. Här är det bara 14 åringar som vill ha de fetaste kläderna... www.freeride.nu, cause i say so!

More than words
OP Offline
More than words

det er da bedre at dem tarn ut her enn å drive å sloss og krangle på gata eller i bakken vel? Alle skjønner at 90 % av alle innlegga her er bare kødd, men det er tydeligvis mange spm likere, so watts da probb, bozo? U fuckin moron, eat shit!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå