Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Twintip-ski
#94038 20/11/2004 6:03 PM
More than words
OP Offline
More than words

Jeg skal ha meg et par twintip-ski til vinteren og vet ikke helt hva jeg skal satse på. Jeg har kjørt vanlige slalom-ski før men ikke twintip. Jeg er ganske liten, så jeg er 143 i høyde:)Har dere noe råd? Trenger både ski og bind. Har sett på K2 Juvy (barnemodellen til Fujative) og har sett på Teneighty, men tailen på den er så lav. Og jeg liker ikke helt hvordan den ser ut heller.

More than words
OP Offline
More than words

Hmm... Så litt på nettet. det finnes en JR-modell av Scratch, men jeg vet ikke om den er like god som voksenmodellen som har fått så mye skryt.

More than words
OP Offline
More than words

Kjøp deg salomon 720(den korteste) eller 1080 jr. (i 145 cm) disse skiene er svært lette og koster ikke flesk. Skiene er også tilpasset lette skikjøreres vekt. For å finne en høvelig binding sjekk ut www.salomonski.com

Visst disse skiene er helt uaktuelle kan det jo være smart og sjekke ut head MadTrix JoJo i lengden 145 cm. Disse skiene selges sammen med bindinger hos G-sport for 2990,- Like som skiene over er disse tilpasset lette kjørere. MadTrix skiene er i tillegg solid bygd!

Lykke til med skivalget

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå