Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Air we go - speaker
#93946 21/11/2004 5:20 PM
More than words
OP Offline
More than words

Er det bare jeg som synes at speakeren(e) på Air we go var ekstremt plagsomme? "Kom igjen aaaa, være litt koko aaaa, nå må dere heie daaaaaa", "ikke vær så norske da"(vi er i Oslo, Norge, og vi er generelt norske ja, ikke noen tegneserieskstreme Jackass-utkledde amerikanere med Blink182 som bekgrunnsmusikk til den forbanna liksomtøffe satanfingertegnveivinga si) Makan til mas. Og det hjelper ikke når lyden i tillegg er skrudd jævlig dårlig.

Det ble ikke bedre når gutta på scooter kom. "Disse gutta hører ikke noe, for scootern bråker, så nå må dere heie litt". Halloooooo....

Det var det samme maset så lenge jeg var der, og det er sinnsvakt plagsomt. Kommer det noe som er verdt og klappe og hoie for, ikke noe problem, jeg skal gi mitt beste jeg. Men jeg synes bare det blir mongo når en eller nisse som ikke er morsom eller engasjerende skal stå der og mase i mikrofonen, det minner meg om når jeg var seks år på juletrefest på skolen, og vi måtte rope på nissen, som kom med noen sure klementiner.

Jeg synes opplegget ellers var knall bra, gøy med så store kjørere osv. Det hadde kanskje vært bedre og hatt det si i Frognerparken eller noe hvor det er bedre plass. Ett fett egentlig, kan ha det i Skippergata for min del, bare speakeren holder kjeft. Vi har fotballkommentatorene på TV3 som driter seg ut hver gang de åpner kjeften, vi trenger ikke fler av dem.

More than words
OP Offline
More than words

Helt enig med deg...

Det var virkelig helt talentløst...

Synd når arrangementet var så bra,at en speaker skal stå og gnåle slik....

More than words
OP Offline
More than words

Tenkte på akkurat det samme, det der ble for dumt...

More than words
OP Offline
More than words

Dette tenkte jeg på allerede i fjor. Det er jo speakern sin jobb å fyr litt opp men dette er noe av det mest talentløse jeg noen gang har vært med på. Og forresten. hvordan i helvete skal et hav av mennesker med votter klappe. det kan jo ikke funke...

Ja makan til skrike
More than words
OP Offline
More than words

Hes blei han på slutten også! Må ha vært slitsomt!!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå