Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Hva er denne......
#93641 24/11/2004 7:10 PM
More than words
OP Offline
More than words

JibMasterNumbah1...... Gris eller Svin??

More than words
OP Offline
More than words

Hakke no beef med deg ass, foreløpig lizzom. Gris eller svin? Hmm. Sist jeg sjekka var jeg bare en mad fet jibbah...

JMOTU 4evah

More than words
OP Offline
More than words

Hvem f... er du a roggen? Picker fight med folk bare fordi de er fetere enn deg! Patetizke greier, man! La nu Numbah1 få kjøre sitt crew løp også kan du kjøre ditt enhåndsløp.Begynner å bli fedd up av duster som tror at ski bare handler om å kjøre: Attitude i a part of da game!

Ikke bare attitude...
More than words
OP Offline
More than words

Mat er også viktig!

More than words
OP Offline
More than words

Nå skal vi jo ikke begynne å krangle om bagateller.Jeg kunne dessuten ikke vite at dere er litt tykke eller kraftige om man ønsker det ordet brukt!

Ja til trøst kan jeg inrømme at jeg har noen kilo til overs jeg også....Så dere skal vite at dere ikke er alene her inne.....

More than words
OP Offline
More than words

Attitude JibMasterNumbah1, betyr holdninger..... Kan vel egentlig si at....det mangler du.....

More than words
OP Offline
More than words

Stopp! Stopp! Du tar livet av meg! Jeg flirer meg ihjel! hahaha. "Nå skal jeg late som jeg ikke skjønner at fet er slæng for cool, det blir kjeeempeaaaaarti." Neida, seriøst, du er morzom du Ruggen. Keep it up! Tviler ikke på at du er feIt heller da. Prøv å kom deg opp av sofaen, legg fra deg cheez doodlez pakken...start jibbin. Kanskje du til slutt blir verdig en plazz i crewet? Hvem vet...mirakler har visst skjedd før ass.

JMOTU 4evah

More than words
OP Offline
More than words

Er dere så serriøst zløve at dere driver og argumenterer med en sammenligning av Feet og tjukk?! Dere er f... meg så innskrumpa i huet. Det eneste Jibbmasternumbah1 og JMOTU crewet ønsker er å Jibbe rundt og flashe at de knows whats what... Også kommer dere wannabees og dizzer bare fordi dere ikke har noe å showe til sjøl. Tror forøvrig så gjerne at du er en feit idiot Roggen... Sucker!

More than words
OP Offline
More than words

Ikke feit..... kraftig.....

Dessuten liker jeg ikke chees doodles.....

Jibbing er heller ikke noe for meg.....

More than words
OP Offline
More than words

Hvis du er en feit tulling som ikke liker jibbing; hva f... gjør du da på dette forumet da?! Hvis det er seiling som er din greie så kan du sjekke ut den der bøg-ziten til Jibbloosah of the universe.. Han trenger visst venner.

More than words
OP Offline
More than words

Ikke feit..... noen kilo til overs..... ikke feit

Man kan da få ha andre interesser enn jibbing da.... Telemark for eksempel....

More than words
OP Offline
More than words

Joda bare dra og kniks på hælen for min del.. Men ideen om at dere gå-nizzer kan lage deres eget forum sammen med; tja..DNT? har jo allerede vært lansert på denne ziten.Så kan vi som dealer med det som Zkiing is all about, cash, babes og crew, få ha denna siten i fred..

More than words
OP Offline
More than words

Ja slik som enkelte tiltaler kvinner her inne på dette nettstedet.....så blir det nok damer......

Dessuten så tror jeg at du også må anskaffe deg et nytt tastatur..... Z er en flott bokstav, men det får da være visse grenser....

More than words
OP Offline
More than words

Hvis vi kaller Roggen for en tjukking en gang til, tror dere han begynner å bælje da?!

TJUKKING!!!

More than words
OP Offline
More than words

JIggmastah numbah 1 og % er trolig folk som bare har det i kjeften?? Kan dere bevise for meg at dere er gode? BIlder video? Nettside? Å pls ikke kom med noe sånnt som at dere skal vise meg i bakken. Bevis for alle at dere ikke er posere nå!! Dere virker poserkatige siden dere bare slenger dritt om andre og deres utstyr siden de ikke har 1080 utstyr!! Så at dere gjorde narr av en fyr med Line Reactor bindinger her i går... det sier jo litt hvor mye dere tullinger har i skallen...! Den er kanksje Jibbe bindingen framfor noen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men for all del, hvis meg en feit video der dere drar alle de syke triksa dere snakke rom og sånn, så skal jeg komme med en unnskyldning for mine utalelser! Iallefall noen......

More than words
OP Offline
More than words

JIbbmastah*

More than words
OP Offline
More than words

og

More than words
OP Offline
More than words

Denne gjengen må nødt å være Arabere!!

More than words
OP Offline
More than words

Jo....Ideen er god..... De bildene som ligger på hjemmesiden deres er trolig kopiert på nettet......

Kom igjen, vis oss hva dere duger til!!

More than words
OP Offline
More than words

Jeg vet om en hel herskare av dyktige folk utstyrt med treski, hjelm fra 2. verdenskrig OG (noe som du ikke innehar), nemlig - dyktighet i luften, og de lander også med beina planta på jorda, hver gang..., skryter ikke til helvete men kjører snuuugens, koser seg og holder kjeft.

More than words
OP Offline
More than words

Enig med Jibber her ass. La crewet JMOTU vise hva de kan. Mye dritt preik på de gutta der... Show us the real stuff BOYS. Bring it down.

More than words
OP Offline
More than words

Halla folx. Faen zå hizzig dere blir azz. Vi treffer visst et ømt punkt ja? Den janteloven azz. Skjønner jo godt at dere reagerer med sinne lissom, det ville jeg oxo gjort vizz jeg hadde vært en sorryazz loosah. Vi kan jo ærlig talt ikke noe for at vi er født jævla fete (nei, ikke feit) med loadz of skillz and attitude. Når det gjelder pozing eller ikke, så får dere bare zmøre dere med patience til etter jul azz. Da kommer nemlig "JibMasters of Da Universe, vol.1 USA Tour" Dvd'en ut i butikkene. JibMaster$ er nede i statene as we speak og legger den ziste touchen på mesterverket. Da ztopper vi forhåpentligviz kjeften på dere whinerz... Teazah kommer på ziten, home.no.net/jmotu, zå fort den er klar.

In da meantime...keep up da loozingstreak nizzer! smile

JMOTU 4evah

More than words
OP Offline
More than words

mitt forslag er en helt egen side for alle jibbe-h..er som bruker z mer enn dere kan stå på på ski. Bildene på siden deres tatt i betraktning tror jeg barne-bakken på Norefjell blir en stor utfordring.......

More than words
OP Offline
More than words

Neste gang dere lager web-sider, vær så snill å bruk noe annet enn MS Word. Det passer seg ikke........

More than words
OP Offline
More than words

så til de grader språkforvirrede JibMasterNumbah1, men det er vel resultatet når man lander på hodet hver gang man gjør enda et tappert men totalt feilslått forsøk på å sette noe man har i kjeften (til en viss grad, for du kan jo strengt tatt ikke uttrykke deg verbalt heller...) og IKKE i beina. Så her kommer et lite tips; ta private timer, tror du har mye igjen for det, så blir kanskje 1 promille av det du skriver tatt seriøst når du returnerer hakket mer språkkyndig om, ja - la oss si to år, tror nemlig du trenger såpass azzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...

More than words
OP Offline
More than words

give it up boys!for det første er det noe som heter ydmykhet som enkelte jibbere mangler... for hadde de hadd det ville denne diskusjonen vært overflødig. og in the end burde vi faktisk respektere hverandre uansett hvilke ski/utstyr/trix osv som benyttes!!!!vanvittig unyttig tema!!

More than words
OP Offline
More than words

å så tøffe bruker z hele tia å så tøft zzzzhvis dere ikke skjønte det var jeg zarkastizk

More than words
OP Offline
More than words

Øzterrike: Wtf?? Whatz up your azz? Din trizte lille zatan. Alle zom kjenner meg vet at jeg har det zå til de grader i beina og kjeften. Er vel mer enn man kan zi om deg, din lille ZirkuzDverg! Bare vent til "JMOTU, vol.1 USA Tour" dvd'en kommer ut azz. Da blir det fåkkingz stille her inne på forumet azz. Det skal jeg love'ræ, nizze. Makan til tragizk liten fyr du er da. Hah! Janteloven azz...hmm.

JMOTU 4evah

More than words
OP Offline
More than words

Ja, hva faen er det der`a?!Drive å mase om treplanker og krigen?Lite sære interesser det da.. Tipper du drar mye babez når du lugger rundt i skogen på treplankene dine og zpyr...Bare vent til releasen av DA dvd. Da skal du få se hva ski virkelig handler om.. Las Vegas parten er mad feet, azz?Husker du det Numbah1; Gikk en del cash der, dawg..

JMOTU 4ever

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå