Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Public Enemy kontra Fujative
#87369 13/03/2005 7:38 PM
Dumble Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

hva er det som skiller PE fra Fujative? Skjønner ikke helt hvorfor jeg skal betale 1500 mer for en ski som PE, som er smalere på midten, (dårligere løssnø egenskaper(?)), og som mange sier er en dårligere parkski enn fujative? Noen som skjønner dette og kan forklare meg ?

..
Dumble #87370 14/03/2005 4:41 PM
Avhengig
Avhengig

Av dei to har eg berre prøvd PE 3 turar under K2 demo-tour i fjor. Prisforskjellen veit eg ikkje grunnen til, men det kan vere at konstruksjonen er litt annleis på dei to.

Grunnen til at ein del meiner Fuajtive er betre i parken er at den er (har eg forstått) ein god del mjukare enn PE, og mange liker dette. Men dette er då opp til den enkelte kva han likar best. Førsteinntrykket mitt av PE var veldig bra, sjølv om dei var mykje tyngre og stivare enn mine ski (Salomon Pocket Rocket).

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå