Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
behandling av rails.
#75933 08/02/2006 2:26 PM
madtrix Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast

Hei. sist det var snø her i trondheim kjøpte en kompis av meg en rail av et firma på lade. det tok litt tid men til slutt kom den. jeg fikk et sjokk da jeg først så den. jeg tenkte at dette må ha vært et gammelt metall stykke som var til overs for så rusten den var! men uansett, vi fikk satt den opp og skulle prøve den. den første som kjørte landet fint oppå den, men stoppet med en gang og fløy av. Nå som snøen er kommet til Trondheim igjen skulle vi gjerne ha prøvd å få den til å gli. Så her kommer spørsmålet: er det noen som vet hvordan man kan få en rail til å gli?

men:
madtrix #75934 08/02/2006 11:44 PM
Medlem
Medlem

om det er mye rust kan det jo være at den er "ruglete"? og da bør dere jo prøve å få vekk dette med å slipe den ned eller noe sånn, uten å lage noen skarpe kanter..

what you need:1 stk vinkelsliper1 stk pusseskive type "myk" (altså ikke en som har jerntråde, men sånn myke blad)1 stk white spirit el. til å vaske til slutt

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå