Drev å øvde meg på et triks jeg kom på - regner med det er narmalt for en del jobbere å gjøre det - men jeg har ikke sett det før.... Fikk det delvis til - men jeg lurer på hva det heter.På hoppet kastet jeg frem frem til venstre, slik at høyre albue møtte venstre kne.... Noe som førte til at eg roterte alle tre aksene.... (salto+360+roll samtidig....) Hva heter dette trikset????
jeg er enig i at det er en mistyflip.. Men roterer du 720, er det du mener med 360+roll?? i så fall er det misty 7.. hadde du lagt deg mot høyre, hadde det blitt rodeo.... tror jeg.. kanskje..
Balder flip ja - kanskje det var det...Ikke lett å forklare...Roterte alle tre aksene:360 rotasjon + framlengst salto + roll (en slags salto bare sidelengst....) Vet ikke on dere ble noe klokere men... Tror jeg bare kaller det en balderflip!
Er en mistyflip, men du må kanskje prøve å komme enda lenger frempå når du gjør den, det er en misty 720, 360 graders spinn til siden og 360 graders spinn fremover=720.
Kan en legge sammen to 360 graders rotasjoner og kalle det 720 når en spinner i to forskjellige akser????Hvis det tar en vanlig 360 med en salto så er det da fortsatt 360 grader..... selv om jeg roterte 360 grader i to akser????eh - skjønte noen hva jeg mente???