Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Nybegynner - klatrepartner
#6766 13/01/2017 6:54 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hei! Jeg er veldig nysgjerrig og interessert i klatring og har lyst til å utforske det mer. Dessverre har jeg ingen å klatre med, om det er noen nybegynner/middels nivå klatrere der ute som kunne tenkt seg å bli med blir jeg veldig glad! Jeg bor i Oslo. 

Ta gjerne kontakt  

Re: Nybegynner - klatrepartner
Hady Magamadova #6767 13/01/2017 6:59 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Hei,

og velkommen til en fantastisk idrett/aktivitet! smile

Om du ikke har fra før, er første skritt å ta et kurs så du får på plass sikringsrutinene, evnt begynn med buldring. Så er det bare å klatre i mye!

På facebook har vi et forum, Happy Climbers, der du enkelt finner folk å klatre med, uansett nivå

Hady Magamadova #6768 14/01/2017 4:10 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hei, takk for svar! Det skal jeg gjøre smile Gleder meg til å bli bedre kjent med aktiviteten! 

Hady Magamadova #6769 17/03/2017 5:45 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Hey!

Jag har precis flyttat till Oslo och är i samma sits, jag är ganska erfaren klättrare och har all utstyrsel. Jag klättrar gärna i allt från 4 och upp till 7. Det är alltid kul att ha partners som vill lära sig och som man kan lära sig av. Eftersom jag är ny i Oslo så vore det kul med någon att utforska den med. 

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå