Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Forslag til skistøvler til K2 PE
#60219 04/08/2008 10:59 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Heisann!

Bærnt her på forumet var så vennlig å linke meg til en super K2 PE med Marker Jester pakke hos Sport Conrad! Denne kom på døren dager etterpå og alt er nå peaches n´ cream.

Men jeg lurte på om dere kunne være så grasiøse å komme med et forslag til støvel til denne skien?

Har sett på Salomon Kaos. Er denne å anbefale til denne skien?

MvhSweet

Re: Forslag til skistøvler til K2 PE
sweet_tooth #60220 04/08/2008 11:10 PM
Entusiast
Entusiast

De støvlene som passer best er de støvlene som passer best til din fot. Støvler passer til foten de sitter på og til en viss grad til hva man skal bruke de til, ikke til et par ski.

Gå i en sportsbutikk med godt utvalg, prøv alle støvlene i kategorien som du tenker å bruke de til (virker på meg som du skal jibbe?), ta deg god tid til å kjenne hvordan de sitter, prøv ulike størrelser og tenk på at de kommer til å gå ut litt etter bruk. Bruk gjerne flere dager på å bestemme deg. Hvis du ikke har skrupler kan du kjøpe støvlene der du finner de billigst på nett, men jeg foreslår at du kjøper i en butikk som gir god service og har folk som har peiling. Da blir det også mye lettere for deg å få hjelp hvis du trenger reparasjoner eller du er nødt til å tilpasse støvelen.

Støvler er den viktigste delen av utstyret ditt, og et par gode støvler kan du ha i mange år.

Lykke til! :grin

Re: Forslag til skistøvler til K2 PE
sweet_tooth #60221 04/08/2008 11:45 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Tusen takk for gode råd "Sist". Jeg er helt med på det du sier. Jeg var gjerne litt mer ute etter merket og erfaringer rundt kvalitet, men jeg tar rådet ditt! Takker så mye smile

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå