Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Beste tips til å leve fri fugl/skiboms/klatreboms
#59615 31/10/2016 1:27 PM
Silje Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Heisann,

Tenkte det kunne være artig å høre med andre brukere her inne om de beste tipsene til å ski/klatrebomse og bare leve livet som fri fugl? Tenker nok det er mest aktuelt for den yngre del av garden her - men hadde vært kjempespennende å høre erfaringer fra de mere godt voksne, som ikke har gått i hamsterhjulet.

Mitt beste tips er faktisk å planlegge sesongene på forhånd - researche spennende steder å dra og søke jobb/sted å bo, der du har lyst til å tilbringe sesongen.

Få papir/anbefalinger fra forrige jobber.

Hold kontakt med spennende folk og bruk nettverk og sosiale medier.

Finn en jobb, der du kan frilanse/jobbe via nett.

Oppgrader kvalifikasjonene dine.

Ikke ha for mange eiendeler!

Re: Beste tips til å leve fri fugl/skiboms/klatreboms
Silje #59616 01/11/2016 7:42 AM
Nytt medlem
Nytt medlem

Jeg og dama kjøpte en bobil, sparte penger et år mens vi studerte og suste til østerrike i desember. Ingen plan annen enn å kjøre etter vær/snømelding. Ingen andre faste gjøremål enn å frese pudder i 5 måneder

Re: Beste tips til å leve fri fugl/skiboms/klatreboms
Silje #59617 01/11/2016 10:55 AM
Silje Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Kult! Jeg sparte opp til første sesong, men fant ut at det er ganske digg med jobb en del steder også. Klart man får litt mindre frihet til å dra akkurat de rman vil, men på andre siden må jeg ikke 'hjem' og jobbe inn penger

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå