tenkte litt på ideen om att du kunne kjøpt deg et sesongkort som du kan bruke på alle anlegg i hele norge. det er basicly slik at pengene du betaler for dette kortet, blir delt ut til skisenterene du velger å stå i basert på hvilke du står mest i. det er en populær ide, og hadde uten tvil vert utrolig greit for oss skikjørere som liker å dra på road-trip. men jeg er og bekymret for hvilke konsekvenser dette kan ha for økonomien blant ski senterene. da tenker jeg spessielt på mindre senter som kan miste det å ha billig heiskort som "selling pointet" sitt. men samtidig så kan det og være bra for de mindre senterene da folk ikke lenger tenker "gidder ikke kjøpe heiskort der nå som jeg har kjøpt sesong i hemsedal". 

personlig så tror jeg det vil være et bra tiltak, fordi jeg tror det vil jevne ut kundemassene (slik at ikke alle drar til hemsedal hver fuckings helg) over de norske anleggene. dette bidrar da til at flere vil utforske videre en hemsedal, og vi vil få en bedre skikultur i norge.

hva synest dere om dette forslaget? er interesert i å høre smile