Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Tregere på tredemølla, men føler meg likevel i bedre form...
#59371 17/06/2015 10:34 AM
Fersking
OP Offline
Fersking

Jeg har litt nedsatt lungefunksjon, og trener ukentlig 2 ganger i helsestudio. Jeg tror jeg har blitt overtrent eller lignende. Jeg begynner med litt oppvarming, og så fullt på tredemølle. Det er bare det at jeg ikke yter like mye som før på mølla. Jeg bruker samme fart og stigning, men nå må jeg i store perioder holde meg på armlene. Jeg blir fort støl i beina (vet ikke om det er melkesyre), så blir jeg slapp i kroppen og pusten går da fortere. Slik var det ikke før da. Men lungelegen min sier jeg likevel har bedre pust nå når jeg trener. Noen som har peiling ?

Re: Tregere på tredemølla, men føler meg likevel i bedre form...
merterje #59372 18/06/2015 10:31 AM
Nytt medlem
Nytt medlem

Jeg tror neppe du blir overtrent av å løpe to ganger i uka. Men hvis kroppen din er slapp og ikke fungerer, bør du gå til legen heller enn oss synsere på forumet!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå