Hei

Hvilke ski har best tur/ kjøreegenskaper av K2 Got Back (jentemodell comeback) og K2 Sidestash (fjorårets modell)? Hvor mye vil vekten ha å si? Got back veier 1600 gram og Sidestash ca 2000 gram. Hvor mye teller kg i forhold til kjøreegenskaper? Har dere noen gode råd? For meg er det viktig at skiene er gode på lange oppturer. Jeg er ikke den tøffeste nedover (tror nok ikke jeg er den feigeste heller), men klippedropp etc... er vel noe jeg meste sannsynlig aldri kommer til å hive meg utfor Jeg liker at skiene sklir godt på i pudder, og samtidig at man har god kontroll på skare. Jeg veier 64 kg, og er 1.63 høy.

Jeg har bestemt meg for:- Dynastic TLT 5L sko (liker vekten og passformen gody)- (matchende bindinger (vertical))

Jeg må jo påpeke at jeg ikke er typen som skifter utstyr hver sesong, og når jeg først innvisterer ønsker jeg kvalitet. Forhåpentligvis varer utstyret 10 - 15 år frem i tid smile

Fint om dere kan sende meg meningene deres i lopet av dagen/ kvelden, da jeg må ta en avgjørelse i morgen.