Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
dødt forum
#56941 16/08/2011 6:03 PM
Håvard Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

hvorfor?

Re: dødt forum
Håvard #56942 17/08/2011 12:53 AM
Entusiast
Entusiast

ble sykt dødt etter at de buttet design, ser det er mange som er innpå de forskjellige trådene men inngen som gidder og legge et innlegg elns

Håvard #56943 22/08/2011 10:27 PM
Medlem
Medlem

hvorfor?

For skiforumet sin del tror jeg det var en stor tabbe å slå sammen alle underkategoriene i ett.

Det ble i sommer sagt at de gamle skiforumene inneholdt så store datamengder at det var problemer med å få overført alt til den nye plattformen. Men dere beholdt fem ulike forum for vannsport, hvor en kjapp sjekk tyder på svært lite trafikk, selv nå i høysesongen for slikt.

Samtidig trykket dere nå i august et Friflyt-blad spekket perm-til-perm med de feteste skibildene vi har sett på lenge, som veldig fint illustrerer de til dels ganske ulike nisjene skikjøring dere skriver om. Mye er likt, men i nisjene ligger det mye ulikt fokus og interesser rundt forberedelser, utstyr, teknikk, sikkerhet, reisemål osv.

Så, med alt dette i tankene, er det noen i den (fabelaktige, tross alt:) Friflyt-gjengen som kan forklare hvorfor det kun skal være ett skiforum? Kan dere også si noe om trafikken er merkbar lavere, og i så fall, om dere tror det kanskje kan skyldes at ingen føler seg hjemme lenger?

Håvard #56944 22/08/2011 11:59 PM
Entusiast
Entusiast

Jeg hadde iallefall store problemer med å få aktivert den nye kontoen, må be om nytt passord et par ganger, og når jeg fikk logga inn var det ikke innlysende hvor jeg endra det autogenererte passordet til noe fornuftig. Derfor har ikke jeg posta noe på et par måneder, mulig det er flere som har hatt samme trøbbelet?

En annen ting er at jeg pleide å lese forumet mye på mobilen når jeg var på farta, den nye sia er mye tyngre/treigere å laste på mobil...

Det drar seg mot vintern snart så forhåpentligvis tar det seg opp?

Håvard #56945 23/08/2011 1:54 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Jeg hadde iallefall store problemer med å få aktivert den nye kontoen, må be om nytt passord et par ganger, og når jeg fikk logga inn var det ikke innlysende hvor jeg endra det autogenererte passordet til noe fornuftig. Derfor har ikke jeg posta noe på et par måneder, mulig det er flere som har hatt samme trøbbelet?

En annen ting er at jeg pleide å lese forumet mye på mobilen når jeg var på farta, den nye sia er mye tyngre/treigere å laste på mobil...

Det drar seg mot vintern snart så forhåpentligvis tar det seg opp?

Når det gjelder videreutvikling av nettsidene så er det en konstant pågående greie som prioriteres på lik linje med alle de andre nettsidene våre. Jeg jobber akkurat nå med utbedre noen løsninger for forumet og bruktmarkedet.

Egne visninger for forumet på mobil ligger i planene.

Oppdelingen av forum er noe vi konstant diskuterer uten at det foreløpig foreligger noe håndfast. Underkategorier på skiforumet er en mulig løsning som kan bli bra. Kom gjerne med forslag til hvordan dere ville løst det.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå