Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
sport-conrad
#53579 07/03/2008 4:58 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

kva koster det med frakt frå sport-conrad til Norge

Re: sport-conrad
sgggdfgdf #53580 07/03/2008 5:51 PM
Fersking
Fersking

Det koster 40 euro for å få utstyret til norge, men så kommer ytterlige avgifter på rundt 20%. Men uansett er det mye billigere enn å handle i norge :wink

Vi er inne i en "farlig sirkel"!
sgggdfgdf #53581 07/03/2008 8:24 PM
Ivrig
Ivrig

Selvsagt vil alle ha billigst mulig utstyr; MEN: Vi må tenke over:

- Kan kjøp via utlandet føre til meget redusert utvalg i Norske butikker over tid, ev kan det skape vansker mht å få tak i ønsket utstyr?

- Er det like enkelt mht reklamasjon ved kjøp fra utlandet??

...
sgggdfgdf #53582 07/03/2008 11:41 PM
Fersking
Fersking

Selvsagt bør alle handle i Norge! Det er jeg helt enig i. Fikk litt dårlig samvittighet når jeg handlet hos sport-conrad, MEN så var det den eneste løsningen siden jeg er en student som ikke har anledning til å jobbe så mye. Jeg handlet utstyr som i Norge ville ha kostet meg 7-8000 kroner, til kun ca4000. Det er skremmende hvor stor prisforskjell det er, og det er synd at det var den eneste løsningen for å få et noenlunde godt skiutstyr til vinteren. Men uansett kommer det ikke til å bli så mye billigere å handle i Norge fremover. Det eneste staten gjør er å gjøre det dyrere å handle i utlandet med høyere skatter og avgifter...

Man kjøper der man får mest verdi for penga
sgggdfgdf #53583 08/03/2008 11:32 AM
Medlem
Medlem

Nå begynner jeg å bli ganske lei av alle disse som vil ha oss til å kjøpe på den lokale sportsbutikken uten å i det hele tatt virke som om de reflekterer noe som helst over hva da denne forherligete "lokal-sjappa" må levere.