Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Hvilket surfebrett skal jeg velge?
#4718 10/07/2016 12:35 PM
ims Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Er det noen som har gode tips til valg av surfebrett (str. og lignende) og eventuelt har et brukt brett til salgs?Jeg har surfet litt, men bare med longboard. Nå ønsker jeg å kjøpe mitt eget brett, men helst ett som er litt lettere og "mer lekent". Jeg er ingen erfaren surfer, men satser på at det blir mer surfing fremover ettersom jeg synes det er utrolig gøy og ikke bor langt fra sjøen. Jeg er en jente på ca. 163 cm og 52 kg.

Re: Hvilket surfebrett skal jeg velge?
ims #4719 11/07/2016 12:37 PM
Fersking
Fersking

Er det noen som har gode tips til valg av surfebrett (str. og lignende) og eventuelt har et brukt brett til salgs?Jeg har surfet litt, men bare med longboard. Nå ønsker jeg å kjøpe mitt eget brett, men helst ett som er litt lettere og "mer lekent". Jeg er ingen erfaren surfer, men satser på at det blir mer surfing fremover ettersom jeg synes det er utrolig gøy og ikke bor langt fra sjøen. Jeg er en jente på ca. 163 cm og 52 kg.

Hei! I denne artikkelen finner du mye av det du lurer på: http://www.friflyt.no/Surf/Slik-velger-du-surfbrett

Re: Hvilket surfebrett skal jeg velge?
ims #4720 14/07/2016 8:03 PM
ims Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Takk!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå