Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
østerriske alpinstjerner og deres bakdel
#44494 09/10/2003 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Hvis dere skulle tatt en østerrisk alpintstjerne i potta, hvem skulle den heldige være?

More than words
OP Offline
More than words

kan vi velge fra andre steder enn bare good old osterreich? tenkte meg en annen, han er fra afrika, saa han paa tv! please a!

More than words
OP Offline
More than words

Her er vi alle åpne for kreative løsninger.Godt forslag!!Gave er på vei i posten.

jippi, saann skal det laate!
More than words
OP Offline
More than words

da velger jeg aa beise knut borge i fisern, han staar helt sikkert paa ski, det teller vel, han maa ikke vaere flink..til ski altsaa? om jeg tar feil, saa har jeg flere paa lager. gode kandidater:)

vanskelig spørsmål
More than words
OP Offline
More than words

Men jeg må nok klemme ut Alberto Tomba. Ol-floka gikk dobbelt så fort hver gang han kjørte forbi. Det sier sitt.

tenkje dokke paa slikt!
More than words
OP Offline
More than words

at dokke helde paa med slike tema, eg e heilt paff. sjuke dritunga! held dokke til skikkelige saka. her i forumet e der ikkje plass til fnisesaka.

More than words
OP Offline
More than words

du kaptein pikk, her snakker vi om hva vi vil. la de holde paa, de har tydligvis ikke annet aa snakke om. mens andre snakker aksjer og alt mulig tull kan det her snakkes om rumper. dette trenger forumet.

More than words
OP Offline
More than words

her kan alt diskuteres. men vi maa holde oss til rumper. jeg velger aa trekke kaja huse inni debatten. hun blir til daglig flatbanket av jan eggum potta, noe jeg ikke ville gjort.

More than words
OP Offline
More than words

dere velger helt feil alle sammen, siden jeg kommer fra beste vestkant vet jeg alltid best, det sier seg selv.Jeg velger derfor, og regner med at alle følger, å ommøbelere stumpen til Jagge. det er på tide noen tar ett oppgjør med den amatøren der!takk og farvel

More than words
OP Offline
More than words

...at man må ta en mannlig skikjører i rumpa? jeg forbeholder meg retten til å ta en kvinnelig kjører bakfra. mange fine å velge blant der, skjønner dere... dere er alle homser!!! men det er jo selvfølgelig greit det, ta en tur til gay pride i åre eller gay week i h(o)emsedal!

More than words
OP Offline
More than words

for tiden ser jeg liten forskjell paa mannlige og kvinnelige skimennesker paa den aktive siden. derfor velger jeg aa sprette mannlige rumpeballer, friksjonen er saa altfor mye bedre. samtidig kan jeg forholde meg til deg, dame takk, soete jenter finnes. prinsesse margrethe av danmark? men hvem kan maale seg med kjell bekkelund?!?

enig med dame takk!
More than words
OP Offline
More than words

faens mange fine damer-kjørere der ute som fortjener en lusing i baklomma.Hvem faen vil ta en mann i hekket?!!våkn opp å lukt lunta gutter, damer er noen små sluts som fortjener smerte.

More than words
OP Offline
More than words

jævla amatør kan du være selv! Virker som om du har exremt lite peil på ski nå du kaller Jagge amatør og å brife med hvor du er ifra må du lengre ut på landet med. driter langt i om du er rik eller fattig!! Vettedal represent!

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå