Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Hemsedal i helgen
#42389 10/11/2003 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Noen som var der i helgen. Var det virkelig pudderalarm ?

noe overdrevet kanskje..
More than words
OP Offline
More than words

Min definisjon av pudderalarm stemmer ikke overens med den som ble gitt på FriFlyt før helgen. I bakken er det maskinsnø, og det ligger en såle i terrenget som er kjørbar, men ikke stort mer. Gikk noen meter opp i fjellet fra toppen av Holvinheisen mot Tinden, og det var ok styresnø, men med et skarelag på toppen kan det ikke karakteriseres som pudder.. Uansett deilig å være på fjellet i -5 og sprakende blå himmel!

Pudder nok for meg
More than words
OP Offline
More than words

På fredag var det 30 cm tørr snø nok myk til at vi fløt i den og ikke var nede på underlaget i Såhaug. Var ikke der for å teste gjennom helga, og de som var der sier at det ikke var helt det samme, ja. Det var også stort sett hardt fra toppen av pomaen og opp.

More than words
OP Offline
More than words

Da har du herved fortjent litt ekte misunnelse fra meg Simen. Men mer skal det bli utover.. Pudderjakten er bare såvidt igang, kanskje burde det blitt en "reality-serie".. litt snevert publikum kanskje

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå