Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Er jeg et missfoster... eller?
#37074 16/01/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Har kjørt med Scarpa T2 i to år nå(gammel modell med to spenner). Disse har fungert så sinnsykt bra helt til i år. Nå trykker høyreskoen noe jævlig helt nederst på fremsida av leggen. Jeg vet at mange skjærer av nederste del av tunga på innerskoen(der hvor det lille glippet er), men det er litt lenger opp det trykker, virker som det er på bretten til tunga på ytterskoen. Det er helst når jeg går oppover at det er dritvondt.

Har prøvd med slakkere spenner, slakkere snøring, åpne spenner, og alt annet som jeg kan komme på. Er skoene utgått eller har jeg endret kroppsfasong over sommeren(i såfall bare på en fot)? Noen som plages med det samme?

More than words
OP Offline
More than words

Er ikke unormalt det der akkurat... bruker å komme seg etter litt kjøring. Prøv å varme opp skoene før du har dem på deg... sett dem på baderomsgolvet eller noe. Men det kan også være det er lenge siden du har brukt musklene rundt.. kjør litt til så blir du "herda" smile

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå