Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Forhold Hemsedal
#36939 19/01/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

No særlig med snø utenfor løypene i Hemsedal nå?

More than words
OP Offline
More than words

Var der i helga. Greit enkelte steder, men det begynner å bli seriøst oppkjørt. Også er det endel stein. Ligger nok fortsatt fin snø i skogen, hvis det er noe for deg. Hvis du gidder å traske litt lengre enn andre er det nok fortsatt gode muligheter til glæde uten skau også.

More than words
OP Offline
More than words

Var også der i helgen, men syns det var veldig skuffende, særlig i forhold til at det snødde så mye for en uke siden. Steinkjørte skiene så fort jeg prøvde meg utenfor på snaufjellet, men som rangle sa så kan det være greit i skogen noen steder. Men parken var jo smooth!

More than words
OP Offline
More than words

Fant veeeeldig mye bra jeg. Sånn 20 cm tørr pudder med litt fastere bunn under. Men jeg sier ikke hvor... :-)

More than words
OP Offline
More than words

Helt topp idalen... Men du må søke inn i skogen. Var der nå i helgen og kjørte fin fin pudder, faktisk skjelden bra.. Gummiskogen, ned mot fossen var glimrende!! Det samme med Reidar skaret;lite pudder men fett underlag og glimrende pudder føre i skogen ved fyrstikk alleen.. MEN det mangler fortsatt MYE snø...

More than words
OP Offline
More than words

Skogen er bra, men såla fra begynnelsen av desember er borte. På fjellet er snøen dårligere enn i helga. I tillegg har det kommet et 2 cm florlett lag som gjør at du ikke ser hvor fjellet er bart. Mao. bye-bye stålkanter.

Hemsedal suger - Røldal ruler
More than words
OP Offline
More than words

Støtter siste taler. Sålen i gummiskogen er for dårlig. Fikk et sår a la Marianergropen under den ene skien etter å ha kjørt på en snødekt stein i gummiskogen i helga:-(

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå