Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Seaktiv.no
#35155 09/02/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Begynner å bli ganske utålmodig... Når skal den føkkings nettbutikken åpne???inkompetente folk ass...

More than words
OP Offline
More than words

kjøre så mye markedsføring og ikke åpne nettshoppen..... håpløst!

More than words
OP Offline
More than words

Svare på en føkkings mail klarer dem heller ikke!!!

More than words
OP Offline
More than words

...er paa ferie..saa slutt aa mas.....kom dere heller ut i snoen....eller kom dere opp fra sofan og dra til sjappa...

sutreunger.

L.

More than words
OP Offline
More than words

Send en mail dit med d du ønsker å bestille, d funker fett d smile

More than words
OP Offline
More than words

Hva er betalingsmulighetene når man bestiller over mail???

lei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
More than words
OP Offline
More than words

de har ennå ikke fått opp den forpulte nettbutikken! hva er det med de folka?!? har de ikke en dritt kompetanse? virker som de er noen tilbakestående idioter...

More than words
OP Offline
More than words

..kan stille spørsmål på din kompetanse om du ikke klarer å bestille via mail som oss andre...MÅ du ha en blinkende handlekurv å trykke på?

kjøp stashet ditt en annen plass..hater sutring fra slike som deg.

More than words
OP Offline
More than words

det går fett å bestille klær via mail da! bestilte jakke der, fikjk den fire dager seinere! så ikk klag! svarer på mail gjør de også!!!!

More than words
OP Offline
More than words

Som de andre sier, det er faktisk ikke værre enn å sende meg en mail over hva du ønsker, så skal jeg prøve å skaffe deg det. Og når du klarer å skrive slike innlegg fikser du vel å sende en mail til meg også...eller hva?!

More than words
OP Offline
More than words

Det jeg mener er at når du reklamerer så mye for den første oakley corner`n i Norge og du ikke klarer å få opp nettbutikken... Så sier det litt om kompetansen til folka, og hele greia virker litt useriøs... Jeg har forresten bestilt via mail( PER!!! ) men de var utsolgt for t shirts... Og han som svarte på mailen sa at de skulle få opp nettbutikken i starten av denne uka!Det har trossalt gått ganske lang tid, og de burde få fiksa det snart... Jeg skjønner ikke helt hvorfor du er så frekk PER!!! du kan i det minste svare på en ordentlig måte, men du er kanskje ikke voksen nok? det er ikke rart at folk begynner å sutre, oakley er et ettertrakta merke, og når en fra seaktiv.no svarer på innlegget at folk skal slutte å sutre og at han er på ferie, så sier det litt om seriøsiteten til bedriften...

More than words
OP Offline
More than words

har jeg reklamert?jeg lage nettbutikk? ? ?virker useriøs pga at nettbutikk ikke blir benyttet? ? Tror heller ikke det kommer flere t shirts på lager om en nettbutikk blir laget...Jeg frekk? Svare deg på hva? dine spørsmål som:"de har ennå ikke fått opp den forpulte nettbutikken! hva er det med de folka?!? har de ikke en dritt kompetanse? virker som de er noen tilbakestående idioter..." Lagt ut: 18.02.2004 21:38:00 Av:oakloman Hvem er ikke voksen nok?

Nuff said.

More than words
OP Offline
More than words

Til dere som ønsker Oakley klær er det bare å bestille over telefon eller mail. Det funker helt fint. Til dere som klager på at det ikke er noen nettbutikk...her er svaret: For at noe slikt skal lønne seg bør det være ett visst volum over salget. Det er det ennå ikke.... Men det betyr IKKE at Oakley klær er vanskelige å få tak i. Jeg sender mer enn gjerne klær til handle- lystne folk. Bildene av klær på nettsida vår er mer som en guide slik at dere kan se utvalget vårt. Det er jo bedre med en nettside enn ingen nettside i det hele tatt...eller hva! Opp med humøret folkens, klær skal jeg skaffe dere, NULL STRESS!!!!

Mvh SeAktiv

More than words
OP Offline
More than words

må få skryte av nettsiden deres i allefall, den er det ikke noe å si på. Det er kanskje ikke så rart at netthanden ikke er starta, da nettsiden akkurat har kommet opp? Tar ikke det lang tid å få laet slike sider? I allefall litt tid før det hele flyter greit og alle er fornøyde? Gi Se aktiv en sjanse da folkens, så blir det tidsnok oakley kl?r i garderobeskapene!

Hilsen en kunde

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå