Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Til Stryn fra Stavanger i helga?
#28548 25/05/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Noen herfra som skal oppover... Abstinensene herjer kroppen, og de lovende rapportene gjør det ikke lettere!!! Det ser desverre ikke ut som at det er så mange andre fra flate jæren som lengter etter snøen nå om dagene.Så hvis noen skal og har et ledig sete, og trenger flere å dele kjøring og kjøreutgifter med, så gi beskjed!!!

More than words
OP Offline
More than words

Jeg savner snøen, men må nok dessverre vente til eksamenene er unnagjort. drar opp en langhelg nærmere slutten av juli.Vist ikke det da blir crusing til jondalen en tur. Blir enormt langt å reise fra stavanger til stryn for en helg, da må det nok være en uke

er bare redd for det....
More than words
OP Offline
More than words

Jaja, kan ikke vinne hver gang!Var i Jondal sist helg... så ikke en dritt, og puben var ikke åpen 16 mai. Eneste pluss var at det var lite folk i løypa, så det ikke var stor fare for å kjøre ned noen i tåka!Får se om eg ikke får flytta på meg litt etter hvert og... bor for tiden ikke akkurat i verdens skinavle

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå