Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
off topic
#26563 02/08/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

er alltid bra. mens vi går inn i de mest snøfattige månedene i året, foreslår jeg en idiot-tråd hvor alt er lov, ingenting er for dumt og alt handler om å provosere fram et par saftige innlegg... (må ha noe å gjøre i kjedelige stunder på jobb)

jeg begynner:

den eneste tingen som er bedre enn å kjøre ski er å surfe fri flyt på nettet, mens jeg fiser høylytt, driter i den amerikanske valgkampen, blakker meg på nye ski bestilt fra utlandet og gjør alt jeg kan for å få duppa forplantningsorganet i løpet av sommeren. jeg regner med at alle som er inne på forumet her er like teite og nerdete som meg, og egentlig står på ski mindre enn ti dager i året (til tross for all cred-byggingen dere driver med her...).

skikjørere er nerder, uten snø er de ingenting! de fleste av dere er ikke noe når snøen kommer heller!

More than words
OP Offline
More than words

Så det så.....

More than words
OP Offline
More than words

hva mener du med det, scratch? det er faen meg det dummeste jeg har hørt. er du helt blokkert av skistaven du putta i øret eller?

More than words
OP Offline
More than words

Jeg synes at alle bare skal være venner og koze seg med hverandre.

Scratch er forresten en dritt ski, for mye twin!!!

More than words
OP Offline
More than words

Jeg synes at alle bare skal være venner og koze seg med hverandre.

Scratch er forresten en dritt ski, for mye twin!!!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå