Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Grønn Norrøna Lofoten?
#21147 26/10/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Da jeg idag skulle kjøpe ny Gore Tex bukse, fant jeg til min forskrekkelse ut at buksa som Torkel Karoliussen bruker i annonsen for Norrøna Lofoten kun er en engangsmodell og ikke produseres. Jeg tenker altså på den knall grønne buksa, og lurer på: Finnes den virkelig ikke til salgs i type grønn? Og hvis ikke, har noen peiling på om den i det hele tatt kan skaffes, og er det eventuelt noen der ute som har en slik de gjerne vil bli kvitt?Finnes det andre merker i verden som produserer bukser i denne utrolig fete fargen?Skulle likt å visst, for jeg gir meg ikke før jeg får tak i en!

More than words
OP Offline
More than words

Den grønne Lofoten bukse finnes bare i tre eksemplarer, og jeg tror sant å si ikke att noen av de er til salgs.

Og jo, buksen er veldig kul i den fargen smile Moro med såne her tilbakemeldinger ettersom det jo finnes muligheten å lage en grønn bukse til vintern 2006 om det er nokk etterspørsel.....

More than words
OP Offline
More than words

... å si att det jo finnes en Whiteout bukse i stort sett samme grønfarge. Sjekk sidene til www.whiteout.biz

More than words
OP Offline
More than words

hvilken farge på jakke med når man har grønn bokse

More than words
OP Offline
More than words

Ta en titt på reklamen på side 83 i siste nummer av Fri Flyt. Den buksen er designet av en hund som heter Torkel. Hvem fyren til høyre er, aner jeg ikke.

More than words
OP Offline
More than words

...

More than words
OP Offline
More than words

Nja Barks, Whiteout har bara en dammodell i samma gröna färg, lycka till att stoppa ner din spreka kropp i ett par smile

Själv lurar jag på var man får tag på en sån där sjysst pälsjacka som hunden Torkel har på sig i annonsen, eller är det också bara ännu en limited edition?

More than words
OP Offline
More than words

.. finnes vel stadig i Søramerika ett sted, men jeg er ikke helt sikker på om den nuværende eieren er så veldig interessert i å selge den wink

Jaja, nå har jeg jo i alla fall demonstrert ganske tydelig att jeg ikke har helt oversikt over Whiteout linjen, hehe.

More than words
OP Offline
More than words

Har de den på whiteout? Eller er det bare i damestørrelse det også

More than words
OP Offline
More than words

..på bildet/reklamen finnes vist bare i dette ene eksemplar. Jeg tror dog att det finnes en del liknende "jakker" i litt varierende model og farge. Helt sikker på att de finnes i både herre- & damevariant, ellers skulle de nokk ha forsvunnet ut av "markedet" for lenge siden.

More than words
OP Offline
More than words

Enig med deg Barks, tror pelsjakken fåes i mange forskjellige modeller. Veldig vanlig i Sveits, i Verbier er det veldig pop blandt velsituerte damer, men jeg mener å ha sett en tilsvarende verson som Torky har ved siden av seg på en topptur i Saint Bernardpasset for noen år siden. Den var faktisk utstyrt med drikkesystem type Camelpack, men plassert på forsiden i eiketønneimitasjon. Stilig.

More than words
OP Offline
More than words

Er vitsen med å avbilde klær som ikke produseres i reklamen til Norrøna? Det samme gjelder Helly-Hansen. På forsiden av katalogen som jeg bestilte fra hjemmesia dems, er det avbildet en dude i en kul genser som tydeligvis ikke er tilsalgs da den ikke er avbildet blant de andre genserene inne i bladet.

Lofoten grønn bukse
More than words
OP Offline
More than words

Norrøna vurderer å komme med denne fargen for neste sessong. Hvis interessen er til stede blandt innkjørene i butikkene.

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå