Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Jentefilm
#20921 27/10/2004 12:00 AM
More than words
OP Offline
More than words

Vet noen hvor jeg kan få kjøpt snowboardfilmen "Dropstich", med bare jenter?

Det lurer jeg og på!
More than words
OP Offline
More than words

Men kan tenke meg de tar den inn på snowsjappene..Den er jo nettopp komt ut så den dukker vel opp snart!

More than words
OP Offline
More than words

når det gjelder jenter å skikjøringen så er det vel noe å ta tak i!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det finnes et par unntak.., men stort sett sammenlikner jeg det med kvinnefotball i forhold til herrefotball.....

det blir litt pinglete og simpelt.... for all del kjør på ski å kom på afterski, men hold dere unna lærretet...

More than words
OP Offline
More than words

Nå vet jeg ikke hvem Øyvind er, og det skremmer meg litt. Tenk om jeg en gang skulle bli sammen med en som heter Øyvind, så viser det seg at det er nettopp han Øyvind som kom med det idiotiske utsagnet over meg her. Nei, Øyvinder er herved utelukket i fremtiden!

var da voldsomt ..
More than words
OP Offline
More than words

øyvind..usikker på deg selv?misunnelig kanskje?jeg har bare ett navn å si jeg,Grete Eliassen..men uansett,er vel bare snowboardere med i dropstitch.

More than words
OP Offline
More than words

misunnelig?? jeg ser da ingen grunn til å være det, usikker på meg selv? nei ikke i det hele tatt! jeg bare syns det blir litt dumt av noen jenter. hva faen prøver de å bevise, at de også kan kjøre på ski? hvis det her nok en gang handler om å kunne gjøre ting som gutta er gode i ,ja da er vel det her en idrett/aktivitet som gjenspeiler seg til alle andre... bortsett fra kunstløpskøyter da---

ta en kikk på white trash å sjekk ut de jentene som kjører der... hva er det de prøver på??

More than words
OP Offline
More than words

Herregud, Øyvind, hva er problemet ditt?Personlig blir jeg mer inspirert av å se jenter kjøre, fordi jeg er selv en JENTE!! Ingen spurte om din mening om jentefilmer her. Det er bare å la være å se på om du synes det er så dårlig. Argumentene dine blir bare patetiske.Forresten, er du så sinnsykt god? Har vi sett deg i en film kanskje?

More than words
OP Offline
More than words

Øyvind... you wanker !!! hva er galt med at jenter tar intiativ da. Ved å filme vil de jo heve nivået sitt og skape en kanal for konkurranse og utvikling.

Personlig syns jeg det er fett å se feks. Victoria Jealouse cruise pudder etter å ha sett det vakkere smilet hennes... Fler jenter på film stemmer jeg for.

For å ta en sammenligneing du forstår da. Jenter på film = fler jenter på snøen = fler jenter som gjør sessonger = mere jenter der du er !!!!!!!! ER du bøg kanskje???

Minni Mus og alle andre jenter, stå på, men velg alpint eller brett, telemarksBABE bare fordi det er poppis er litt utvannet.

More than words
OP Offline
More than words

Vi snakker om en snowboardfilm her, så det er vel ingen telemarkbabes på denne diskusjonen...?

Tilbake til tema..
More than words
OP Offline
More than words

Men er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt filmen!!! ;-)

More than words
OP Offline
More than words

det er vel en herrens mening med alt jenter, oppvasken venter på dere....

More than words
OP Offline
More than words

jeg har pult grete eliassen!!! hun var digg!!!

More than words
OP Offline
More than words

Trodde det var en helt annen type film det ble spurt om i headinga... Forøvrig, hvem var hun utrolig lekre i yearbook?

More than words
OP Offline
More than words

Jeg tror jeg vet hvem Øyvind er. Høres mistenkelig kjent ut. Ikke la dere provosere, han er bare av den oppfatning at kjærlighet begynner med slag, klyping, snøbasking eller dulting. Grunnen til at han vil ha jentene ved kjøkkenbenken, er at det er der kvinnen i hans liv, Mamma, stort sett befinner seg.

More than words
OP Offline
More than words

www.iceman.se kan du i hvertfall få kjøpt den.

http://www.iceman.se/produktsidor/produkter.asp?cat="Snowboard"

De har den sikkert på snowboardbutikker rundt om også.

Må ellers si at Ingrid Backstrom og Sarah Burke gjorde en bra innsats i Yearbook.

More than words
OP Offline
More than words

tylfirf?? ja du har rett.., jeg er den øyvind, det er 2 øyvinder i norge og jeg er den slemme. jeg går kledd i svart og den andre øyvind går kledd i hvit. den andre øyvind jobber som frivillig på gamlehjemmet og han skriver dikt å samler blomster. jeg derimot, jeg har en lang karriære bak meg som lastebilsjåfør. jeg mistet jobben fordi jeg mens jeg kjørte tørrfisk til italia, nå lever jeg på trygd. jeg slår og denger alt av kvinner og barn. i neste uke skal jeg voldta et og annet, jeg planlegger å feie over en hund mot slutten av uka....

ja, nok en gang tylfirf du har så rett!!

More than words
OP Offline
More than words

Funka kanskje ikke den linken, men de har i allefall filmen.

More than words
OP Offline
More than words

Jeg er absolutt enig med Øyvind i dette temaet ,, jenter hører hjemme bak kjøkkenbenken og der bør de bli. De duger ikke til noe annet.

More than words
OP Offline
More than words

Bare jentene suger og svæljer kan de gjøre hva de vil for meg. Gjerne lage film og droppe og være kule og alt de gidder. Jenter er topp!!! Men de må svælje! (Og jada, jeg kliner gjerne med en rype med det i munnen)

More than words
OP Offline
More than words

Jeg og har feid over grete eliassen.. Hu var ikke så god , og da mener jeg TRANG.

More than words
OP Offline
More than words

smått er godt!

Må jo si jeg er inponert over dette
More than words
OP Offline
More than words

Prepubale små drittunger.

Hva med litt cred til chicksa??? Halvparten av jentene på den filmen kjører bedre enn dere uansett.

Det værste som finns er at dere skryter på dere å være starfuckers... he he latterlig.

A gentleman never tells har med respekt og ydmykhet å gjøre. Tenk på en jente på samme måte som dere tenker på fjellet.

Lunefult

Humørsykt

Farlig

Men sinnsykt digg under de rette forholdene.

Å sitte å lire av seg barnsligheter blir man hverken flinkere på snøen av eller til å pule av...

Til du som spurte etter filmen se http://www.chunkyknit.com/default.php de vil kunne gi deg svar. Eller bestill den her http://www.stockshotshop.co.uk/dsindex.cfm?Object=Catalogue&Mode=Products&categoryID=25

More than words
OP Offline
More than words

traff feil tast

More than words
OP Offline
More than words

det at de ikke er like dyktig er ikke poenget mitt..,

det her er bare aå typisk, kvinner tar etter menn.. likestilling og alt annet piss. det virker som de prøver å hån eoss gutta, de skal fremstå som om de i tilegg til å greie jenteting, så greier de faktisk gutteting også.... nok en gang, jenter er mere enn velkomne i annleggene. men er det film på gang, ikke gjør det til en dårlig kopi av guttas..

More than words
OP Offline
More than words

øyvind jævlia drittsekk du burde faktisk respekterte de jentene som prøver å ikke bare være fnisete å bertete men gjøre noe mer ut av livet, skal ikke de ha lov til å jibbe fordi de første jibberne var gutter? var antageligvis nok med jenter som begynte å jibbe før deg, å jeg vedder på at du sikkert ikke tar deg særlig bra ut på film selv heller...!

patetiske lille fjortis gå å få mora di til å tørke rævva di, oppvasken kan du ta selv..

More than words
OP Offline
More than words

eller boardere for den saks skyld da, er vel egentlig d det er snakk om her...

More than words
OP Offline
More than words

hallo i luken.. jeg skal ikke komme med sånne (drøye) synespunkter som øyvind over her, men jeg må faktisk innrømme at det stort sett blir trykket på spoleknappen når leskinen & co. dukker opp på skjermen. ikke fordi jeg hater jenter eller mener de ikke burde være på film, men rett og slett fordi jeg synes det er dritkjedelig å se på i forhold til tanner hall osv. defor synes jeg det er jævlig bra at de har saken i egne hender, så kan de som har lyst til å se jenter på film se den... så kan vi andre la være.. bra jobba, håper du får tak i den!

More than words
OP Offline
More than words

Ida har mensen Ida har mensen Ida har mensen Ida har mensen Ida har mensen Ida har mensen Ida har mensen Ida har mensen Ida har mensen Ida har mensen Ida har mensen Ida har mensen Ida har mensen Ida har mensen Ida har mensen Ida har mensen Ida har mensen Ida har mensen Ida har mensen Ida har mensen Ida har mensen Ida har mensen Ida har mensen Ida har mensen

More than words
OP Offline
More than words

dette med respekt, skal ikke det være gjensidig?

ida,oppvasken er tatt, rompestompen er tørket, og ja, jeg er faktisk en fjortis.. å du har jo rett i det., fnisete og bertete jenter får som regel ikke gjort noe med livte sitt.., men DU derimot... her snakker vi da kanskje et kvinnlig monster som sliter med personlige problemer, idenitetsøkende og opptrer umoden til gangs! sosialt sett kan vel ikke du skryte av ferdigheter..., men det skal ikke bli personlig, men jeg vil da ikke kjemme alle under samme kam for ida skiller seg såpass ut...

så jenter, finn dere et annet vann og gå på!

og ja riktig, da tenker jeg på dette med film, ikke sant? ja tenker det jeg...

More than words
OP Offline
More than words

Idiot øystein/øyvind whatever du heter.

More than words
OP Offline
More than words

Enda et bevis på at folk på en planke i steden for to er barnslige drittunger. Det er ingenting som er så lekkert som en jente med bigstix i 1 meter nysnø.

More than words
OP Offline
More than words

er det ikke gutten som skal ha bigsticken?? høhøhø

Løøøøøv not war
More than words
OP Offline
More than words

I"m a lover not a fighter.

Alle chicks som trosser elementene fortjenr cred. Tenk deg en topptur med en smud hardcore snowboardjente, ett telt og en sovepose he he

ski(brett)film er business
More than words
OP Offline
More than words

Nå er det vel ikke slik at det er jenter som står og trygler om å få være med på film. Det er vel heller de som produserer og skal tjene penger på det som faktisk vil ha med jenter, da gjerne av den enkle grunn at det vil selge bedre. Hvis Øyvind hadde vært den vanlig film kjøper ville det neppe vært jenter med på film. Så siden det er jenter med, er det nok det folk vil ha. Så øyvind du får bare infinne deg etter flertallet og fortsette å spole.

More than words
OP Offline
More than words

her er d jo fighting så d holder..vil nok si at jeg synes han derre øyvind eller eivind eller hva d nå var er litt drøy ass, men selv om jeg er jente selv må jeg nok innrømme at d er en smule kulere å se på gutta som drar mest på...!men på en annen side så er d fett for oss å se at jentene også faktisk kan noe, for de er jo faktisk ikke dårlige på ski da..! d blir liksom mer innen vår rekkevidde når jentene gjør fete triks ==> vi blir mere inspirert! bare så d er sagt....:)

More than words
OP Offline
More than words

Slapp nå av da! Er det big deal at jenter er med i filmer? Jeg ville bare finne filmen jeg, fordi jeg blir INSPIRERT av å se jenter kjøre rått på snowboard. Takk til dere med seriøse svar.

More than words
OP Offline
More than words

Ut og lek folkens. Livet er for kort til å bruke tid på dritkasting mellom kjønn.

Mest lest på FRIFLYT.NO
Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå