Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
paddlebeta for akerselva
#1690 28/04/2017 1:38 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

eg og ei veninne synest virkar interesant å paddle gjennom hovudstaden, men det er jo klin umulig å finne noko informasjon elva, sjølv om masse folk har gjort det. Veit at det er nokon livsfarlege armeringsjern i ein tunell, men kva for ein? kva kategori er dei forskjellige stryka, so me veit kvar me må bære? kor mykje vatn trenge me? er det i det heile tatt vert bryet?? akerselva er liksom eit mysterium

Re: paddlebeta for akerselva
Anders Rullestad #1691 02/05/2017 9:03 PM
Medlem
Medlem

Jeg har ikke gjort dette selv, så er det sagt.

Har dere vurdert å gå den et par ganger først, for å kartlegge hvordan den ser ut? Kanskje ta med en eller annen form kamera som kan flytes inn i tunneller for å se hvordan det ser ut? Fra Maridalsvannet og ned til Frysja så er det et par broer og steder som er problematiske, fra Frysja og ned til toppen av Nydalen så tror jeg det er litt knotete. Nydalen til Treschows bro er et fint stykke. Etter det har jeg dårlig oversikt.

Re: paddlebeta for akerselva
Anders Rullestad #1692 18/11/2017 4:31 AM
Fersking
Fersking

Buena información.

gclub

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå