Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Randoski
#161887 19/10/2006 11:00 AM
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei folkens!Jeg er sugen på ny toppturrigg, gjerne noe som både er lett, har bredde og flyt, og samtidig solid (ja, jeg vet det er tre ønsker på en gang, og det går jo ikke...). Jeg lurer på Voiles CarbonSurf, Insane, Goodes Carbon 116, eller BDs Havoc. Bindinger blir kanskje en variant fra Dynafit. Er det noen som har førstehånds erfaringer med noen av de nevnt produktene? Jeg er svært åpen og takknemlig for innspill.

Litt 1 og 2 hånds info
Snømannen* #161888 19/10/2006 7:51 PM
Fersking
Fersking

Prøvd goode'n sist vinter, mest på hard snø. Den er en fin ski, litt nervøs i fart (prøvd med alpin binding), Har hørt det har vært noen issues med holdbarhet. Ellers er det gode skussmål på Fisher tour x-calibur, skal være den beste skien i klassen. Tror jeg kommer til å kjøpe denne med dynafits selv, uprøvd...Havoc er vel som en atomic ski, lett og grei men ikke noe spes gjetter jeg.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå