Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Dynafit TLT Comfort AT, eller Dynafit Vertical FT leller ST ?
#160867 12/10/2007 9:12 PM
Lofoten Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Noen som har erfaring med de ulike bindingene, Hva er forskjellen? Vekten er ikke viktig, men hvordan de fungerer og holder skiene på plass i stor fart...skal bruke de sammen med K2 Coomba og 4 spenners sko fra diamir, garmont eller scarpa.Tar gjerne i mot brukererfaringer på de ulike skoene også....jeg bor i Lofoten og er ikke plaget med lange anmarsjer.. det er bratt opp og ned. Jeg har tidligere kjørt med vanlige alpisko med fritchi diamir på et par stockli Stormrider DP.. syntes Scarpa Denali XT ble for mye tøffel, for mye flex framover..

Re: Dynafit TLT Comfort AT, eller Dynafit Vertical FT leller ST ?
Lofoten #160868 16/10/2007 7:04 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Har ett par Scarpa Spirit 4, med svart tunga, som jag ær vældigt nøjd med. Mycket stivare flex æn vad jag hade væntat mig.

Har precis skaffat mig ett par Vetical FT, men ej hunnit prøva de. Så hoppas du får några andra svar från någon som har det.

Re: Dynafit TLT Comfort AT, eller Dynafit Vertical FT leller ST ?
Lofoten #160869 16/10/2007 7:34 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Hvis du søker på forumet finner du flere ferske diskusjoner om dynafit og støvler.

Synes Spirit 4 virker mykere enn jeg husker mine gamle Denali XT.

Hvis ikke vekten er så viktig ville jeg kanskje heller satset på Fritschi, Naxo eller Marker Duke, i kombinasjon med noen av de stivere alternativene fra Scarpa og Garmont - Hurricane, Tornado, Endorphin, Adrenaline?

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå