Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Pris på brukte ski
#156380 15/10/2009 7:52 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Har skiftet ut en del av utstyret før sesongenen, og vurderer derfor å selge noe av det gamle.trenger derfor tips om hvor mye jeg bør sette som pris på de gamle skiene.Hva vil for eksempel være en akseptabel pris for et par seth vicioius fra 06 med telemark binding?

Re: Pris på brukte ski
Pomerelle #156381 15/10/2009 8:48 PM
Fersking
Fersking

Tja, det du har der er fremdeles en brukbar ski så den burde ha en viss verdi. Jeg skylte en kamerat et par ski i fjor, jeg kjøpte et par Seth Vicious 2007 med Look PX12 til ham. Jeg tror jeg betalte 2800, skien var i meget god forfatning.

Tja, du har funnet en ok pris den dagen noen er villige til å kjøpe skien din. Sett prisen etter hva annet som er til salgs. Finnes det fetere planker for mindre shilling så trenger du flaks for å finne en kjøper. Lykke til med salget smile

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå