Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Rossignol, fortsatt noen møkkaski?
#156114 07/06/2009 9:27 PM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

Hver gang jeg spør noen om Rossi ski, så enten ler de høyt eller så de blir sinte. De første har en kompis som har kjørt Rossi, den delen av de jeg spør har kjøpt dem selv....

Sakens kjerne slik jeg har forstått det er at de lager alt for myke ski og de har skumkjerne som bare klarer å holder den lille stivheten de har i en sesong.

Så, hva sier folkene her? Er Rossi noe dritt?

Ser litt på Rossi Ravyn til telemark skjønner dere..

Rossignol s6
Bare Stian #156115 07/06/2009 10:25 PM
Fersking
Fersking

Hello.,Jeg kjøpte meg ett par Rossignol S6 i vinter, og jeg elsker disse skia. De er ikke noe særlig på hardt og isete underlag, men det kan man jo ikke forvente med en så brei og relativt myk ski, men i pudder, kan man ikke gjøre annet enn å nyte skia :razzMen har jo bare brukt dem i vinter, men regner med at jeg fortsatt kommer til å like dem etter neste sesong smile

Re: Rossignol, fortsatt noen møkkaski?
Bare Stian #156116 08/06/2009 4:24 PM
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

Jeg kan forsikre deg om at ett flertall av de spurte respondentene fremla yttringer i tråd med holdningene jeg skriver om i første innlegg.

Jeg var ikke klar over det....

Det skal nevnes at Fischer kom enda dårligere ut haha.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå