Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Fordeler og ulemper med hund på tur!
#156112 31/05/2009 3:05 PM
rin Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev

Hei!Har en labrdor tispe som oftest har med meg på toppturer.Ulempen er at jeg må følge med på hvor hun er i nedfarten ,helst kjøre fra og vente:frownStåkanter og hundbein fungere svært dårlig,erfarte dette i vinter.

Var i Kattfjorden i dag ,stiv kulig i fjellet så vi snudde litt under toppen(Tverrfjellaksla)På vei opp i det bratteste terrenget mistet jeg votten i et vindkast og den forsvant et par hundre meter under meg .Nå fikk jeg virkelig bruk for apportinstinktet(+jakttreninga) til Mira .Etter et minutt var Mira stolt tilbake med votten i kjeften.:grinFast fin sne de 300-400meterene det var å kjøre men dette var nok siste turen her for denne sesongen.(meeeeen)Det er fremdeles nok sne på Steinskardstind for de som er kjent og ennå ikke er helt klar for å legge skiene på hylla.

RINwinkwink:wink

Re: Fordeler og ulemper med hund på tur!
rin #156113 31/05/2009 11:57 PM
Fersking
Fersking

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå