Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
campingvogn i hemsedal
#153653 16/11/2004 9:02 PM
More than words
OP Offline
More than words

E da nokon så veit om da e muligheit for å kjøpe ei campingvogn så eg kan ha i hemsedal? nokon plassar der e ledige for slikt? kor mykje penge må ein ut med? nokon så har erfaringar med campingvogn i vinterstid?

More than words
OP Offline
More than words

Har ikke peiling på hvordan forholdene ligger til rette for å plassere en campingvogn i Hemsedal. Men bruk av campingvogn vet jeg derimot en del om. Man kan vel kort oppsummert si at det finnes to typer vogner. Vinter og sommervogner. Vintervognene er isolerte i veggene og vannrørene går på en litt annen måte slik at disse heller ikke skal fryse så lett. Vogner for vinterbruk er fote noe dyrere, men du kan fint komme over noen greie tilbud her også. Men jeg vil på det sterkeste anbefale deg å koste på disse kronene ekstra hvis du har tenkt å ha det nogenlunde behagelig. Finnes jo masse andre mer eller midre praktiske løsninger påde forskjellige typene, men det finner du vel ut med litt surfing.

More than words
OP Offline
More than words

....ikke dyrt å ha camp i hemsedal. Koster noen få tusenlapper for leie av plassen, og hvis du er skikkelig primitiv så kan du få en vogn helt ned til 5000 kroner. Funker helt greit, du er jo ikke der for å nyte campinglivet, men du skal jo være boms og de bor primitivt vet'u!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå