Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
varingskollen på lørdag???
#153606 18/11/2004 2:00 PM
More than words
OP Offline
More than words

noen som vet om det bare er den lillle bakken som åpner på lørdag? er keen på å ta meg en liten tur før awg! noen fler so skal? i varings asså?

More than words
OP Offline
More than words

Kan ikke skal til Kristiansand, skjønner du.

More than words
OP Offline
More than words

Ikke jeg heller.... Jeg skal på butikken å handle litt til helga!

More than words
OP Offline
More than words

dropp varing nå i starten av sesongen!! tryvann er bedre nå FØR parkene åpner.. tårnbakken er helt klar i sin fulle bredde og er lang.hakkebakken er slakere, og man kan bare kjøre i nedre del av den.. den øvre delen er stengt imidlertidig..!!!

dith varing, men ikke når parkene åpner!!!!!!!!!!! men eller er planen min den samme som deg: tryvann kl 10.00 og AWG senere..

More than words
OP Offline
More than words

Som de andre skriver: Kunn parken som åpner.Ola løypa tar lang tid å snølegge pga noe ujevnt underlag og manglende investeringer i kanonkapasitet. Drives av det samme selvskapet som tryvan, å alle penga er brukt der.Synd for oss som er ute efter litt bedre kjøring en det tryvan har å by på, og noen snarlig løsning på dette tror jeg ikke kommer heller før investeringene i tryvann er delvis nedbetalt.Så for min del blir det jobbing og knebøy i helga så får jeg heller se om det blir en mulighet til å komme seg en tur på fjellet til uka

More than words
OP Offline
More than words

Ja altså, på lørdag etter jeg har dusjet tar jeg meg en god frokost og pusser tennene. Så titter jeg litt i avisen. Tenker på å dra til tryvann. Hvis ikke er jeg hjemme. Så drar jeg på Air We Go eller AWG som det blir kalt her. På søndagen har jeg avalt med masse venner om å dra opp i tryvann. Etter det drar jeg hjem. Helgen etter planlegger jeg å dra til bestemora mi. Helgen etter det er det messe i Nurnbich som står på¨planen. Så drar jeg på hytta et par uker. Men hvis dere er interessert i å vite litt nærmere hva jeg skal gjøre framover er det bare å ringe meg på 91784825

Tryvann vs varingskollen
More than words
OP Offline
More than words

Varingskollen har best park, uten tvil..

Men det at alle pengene brukes på tryvann er nok lit sort/hvit,

Tryvann hadde en utrolig økning i besøkningstall sist sesong, og ja de har investert i nye kanoner der. men det betyr ikke at det er investert i varingskollen.. det er startet ny kafe der... Parker i åt kommer til å bli større den sist sesong, med enda flere elementer, og nye snøkanoner. problemet er at kostnadene ved å kjøpe kanoner for å 24t snølegge 1 200 meters bakke er latterlig høye, og sliketing må taes i ettapper.. men det ligger i planene med stolheis i varingskollen.. men slikt koster penger.....

More than words
OP Offline
More than words

Hva er poenget med stolheis i Varingskollen?

More than words
OP Offline
More than words

er det noen rails som er oppe å kan kjøres i tryvann til helgen? hopp skjønner jeg at ikke blir bygd nå på en liten stund!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå