Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Nye ski
#149441 09/10/2005 5:42 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Jeg har stått på telemark ski i 8år og jeg har tenkt og kjøpe meg nye telemark ski.Jeg har lyst på en ski som kan brukes i løypa, i parken og i pudder. Jeg har sett litt på karhu, k2 og zag.Er det noen som har erfaringer om disse skiene eller har noen andre forslag?

Prøv ski om du har mulighet
Freeheel skier #149442 09/10/2005 5:50 PM
Medlem
Medlem

Du etterspør ski til et bredt bruksområde så litt kompromiss blir det vel. Det finnes masse gode ski og min erfaring er at det beste er å prøve før du kjøper. Har butikken demoski er det fint - eller du kan prøvekjøre fra venner og kjente om de vil. Du kan lese til øyet blir stort og vått om alskenes fordeler og ulemper med de ulike skia, men svaret kommer likevel ikke før du er i bakken. Tror heller ikke du blir superskuffa om du velger en aller annen av de nye skia som passer noenlunde i bredde og lengde ift bruksområde. En seriøs selger bør også kunne bidra med kunnskap her. Lykke til!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå