Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Nye telemark sko
#145384 12/03/2007 5:06 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei.

Har sett litt rundt omkring etter nye sko.! Å egentlig he vel øynene mine sett mest på scarpa t2x. noen som har erfaring med denne støvelen?kanskje noken har andre anbefalingar?Toppturar e jo en viktig del, so må jo være gode og gå med! men so klart uten og gå på bekostning av kjøre kvalitetar! wink

Telemark sko
Powder Boy #145385 12/03/2007 6:53 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Scarpa t2x er veldig gode både å gå og kjøre med. De er mye mye bedre enn den forrige utgaven av t2!

Crispi CXP
Powder Boy #145386 15/03/2007 2:52 PM
Medlem
Medlem

Jeg har et par av disse og de er myke og gode å gå med. De er høye nok til at de har gode kjøreegenskaper. Jeg kan sterk anbefale Crispi generelt også siden jeg hatt totalt 3 par opp igjennom årene (byttet ut etterhvert som de ble for små).

Derimot har jeg aldri hatt gode opplevelser med Scarpa. Hatt 2 par av de, men kan ikke huske modell. Mulig det bare var uflaks fra min side, men den ene hadde produksjons feil og den andre følte jeg for stiv til å gå med. Litt smak og behag det er snakk om og jeg liker myke sko best.

Rottefella NTN
Powder Boy #145387 16/03/2007 10:45 AM
Fersking
OP Offline
Fersking

Det er jo snakk om en del penger her, selv om det så klart er verdt det, så kommer jo tankene over i banen på å skifte bindingen til rottefella NTN når den kommer, og det er vel til neste år? dermed må jeg uansett ha nye sko da, kanskje like greitt og vente?Slik som jeg forstår det så vil jo den være utroli bra,,en liten revolusjon!!...om dette er sant eller ei,,,det får vi se!Noen som har noen meninger om det?

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå