Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
VØLKL KATANA OG KURO 2011!!!!
#138904 06/03/2010 6:50 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei får meg nye vølkl katana (kansje kuro) tidlig neste veke. Veit jeg har spurt om lengde før, men jeg sa vist feil. Eg er 174-175 ikke 177-178cm, men er fortsatt 69kg. Selgeren mener jeg burde ta 176cm, mens noen andre mene jeg burde ta 183cm. Det er da di som har vert så greie å svart på det andre jeg skrev. Er det fortsatt 183cm jeg burde ta? Og eventuelt VIST jeg velger kuro, er det da 185cm som er best da? Må ha bestemt meg til søndags kvelden. Kan noen med erfaring fra katana og kuro si litt om di innen pudder, skog, litt oppkjørt og preparerte løyper og gjerne litt om stabilitet ved små dropp. Vet at kuro er en EKSTREM ski. Og hvordan er di til å gå med, eg skal ha med marker baron binding...

Re: VØLKL KATANA OG KURO 2011!!!!
Powderpowner #138905 06/03/2010 8:30 PM
Entusiast
Entusiast

Kuro er heilt OK å gå med, men det er ei brei og tung ski. Mine i 175 med baron og feller veger vel over 7 kilo. Går bra sålenge ein ikkje springer.Traversering på hardt føre er eit helv...

Vidare vil eg understreke at Kuro er ei ski meint for køyring utanfor løypa. Du kjem deg ned og kan carve svingar på mjukt underlag, men det blir ein del blafring og det å køyre rett fram er som å køyre på grytelokk.Desse skia kjem til sin rett ved leiken køyring etter mitt syn.Mine ski i 175 er perfekte for det eg brukar dei til som er nettop leiking. Du som er litt høgare enn meg og vil ha dne som einaste ski trur eg bør gå for 185.

Hadde eg skulle hatt ei ski som eg kunne ha glede av kvar dag ville eg gått for katana og i lengde 183 dersom du som du seier har ein god del skierfaring frå før. Spesielt sidan den har litt earlyrise/rocker.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå