Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Hvor annbefaler dere å reise i verden?
#136498 21/11/2009 12:40 AM
Ståle Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra

Hei jeg skal reise en tur i jan/feb 2010, det blir en 14dagers tur. Jeg har vært mye i alpene tidligere og ja jeg liker meg der, men jeg kunne ha tenkt meg noe nytt. Hvor vil dere annbefale meg å reise men tanke på bra pudder og noen greie skianlegg.Jeg har tenkt litt på Polen, Romania, kina, Russland og Japan, men det er så sykt mye å velge mellom. Det hadde vært fint om dere kunne skrive litt om steder dere har vært og hvor dere annbefaler meg og reise.

Frankrike, Italia og Sveits.
Ståle #136499 21/11/2009 12:24 PM
Fersking
Fersking

Hei,Brukte dette opplegget for en 2 ukers i alpene for noen år siden:Uke 1: Fly til Torino. Med leiebil til Frankrike og base i Serre Chevalier. La Grave, Montgenèvre osv osv innen kort rekkevidde.Uke 2:Tilbake til Italia og opp Aostadalen for base i Champuluc for turer til Gressoney og Alagna. Satt igjen bilen i Valtournenche for en tur med overnatting i Zermatt også. Heliskiing er mulig i Monterosa/ Zermatt/Saas-Fee og Valgrisenche. Fly ut Torino.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå