Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Valgets kval!?
#135575 10/10/2009 6:35 PM
Bachen Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Ettersom jeg ble frastjålet 3 par ski for litt siden har det blitt en del nettsurfing etter nytt utstyr i det siste. Jeg har bestemt meg for at jeg bare trenger ett parr siden jeg trener alt for mye langrenn til å ha glede av flere parr slalomski.

Så jeg er nede i disse alternativen:

* Black Crows Navis 186 (som jeg hadde før)

* Rossignol S6 BC 186

* Völkl Gotama 186

* Salomon Shogun 182

Jeg er 180 å veier ca 76kg. Veit ikke om noe annet som er gøyere å kjøre offpist,og sier ikke nei takk til en topptur, men trenger en ski som er morsom å kjøre med til vanlig også. Så det er derfor jeg har valgt disse alternativen. Men som sagt så sliter jeg med å velge, så hadde håpet på at noen her kunne komme med noen egene erfaring og råd ?

FF's skitester
Bachen #135576 15/10/2009 3:04 PM
Fersking
Fersking

Så du skitestene i det siste Fri Flyt? Mye er vel snakk om smak og behag og hva man er vant med. Men i disse testene kan man sammenligne ski man kjenner med andre ski og se etter de egenskapene man er mest opptatt av selv.

Lykke til med valget og god vinter!

Re: Valgets kval!?
Bachen #135577 15/10/2009 4:10 PM
Ringrev
Ringrev

Høres ut som om du ganske enkelt bør kutte ned på langrenn....

Re: Valgets kval!?
Bachen #135578 15/10/2009 9:08 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Ja, jeg så skitesten, Selvfølgelig var jo ingen av de skiene jeg har sett meg ut testet der:frown. Eneste jeg fikk ut av den testen var at jeg ikke skulle satse på BC Sevun.

Eneste minuset jeg hadde med BC Navis var at den var litt stor til å showe med i parken. Men jeg har skada meg alt for mye der før, så det er bare bra om jeg kan holde meg unna fristelsen :)Men hadde vært morsomt og prøvd en ny ski.

Noen som vet hva vekten er på disse skiene er ?

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå