Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Nytt brett
#134873 26/05/2009 4:18 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hei.. Jeg lurte på å kjøpe meg et nytt brett, er ganske fersk i snowboard og har hittils bare kjørte med brukte billige brett. Ble bitt av basillen og vil nå kjøpe meg et ordentlig bra brett. Har finni ut at formatshop ser ut som en side som har en del utvalg.

Lurer litt på å kjøpe meg et Forum brett. Noen som har noe erfaring med det merke, om det er greit, helt på trynet, eller om jeg absolutt bør gå for Burton?

Re: Nytt brett
Tamburuin #134874 26/05/2009 4:26 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Ja, lurer også på hva ting står for, om det bare er modellen eller om det er type brett. F.eks.: Forum Destroyer, Forum Spinster, Forum craft, Forum Stomper.Sånn i forhold til hvilket type jeg bør velge med tanke på hvordan jeg vil kjøre.

Tamburuin #134875 26/05/2009 4:44 PM
Entusiast
Entusiast

hvis jeg skulle kjøpt nytt snowboard skulle det blitt lib, som gubben over sier.

ellers er nok forum bra, ligg unna burton. sjekk hjemmesidene deres for å lese om hva brettene er gode til, eks er den til rails fjell eller hopp. pass opp for mye skryt av egne brett. www.forumsnowboards.com og evt www.lib-tech.com snowboard.no har også peiling, da kan du sjekke alliansnowboards.com

Tamburuin #134876 26/05/2009 5:05 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

TakkerFant et brett som het "lib-tech skate banana". Hvordan er det med bindinger? passer alle typer bindinger til det brettet? Ser ikke ut til å finne noen norsk side som selger dette brettet. Noen ideer på hvilke sider som da er bra å handle fra?

Tamburuin #134877 26/05/2009 8:55 PM
Entusiast
Entusiast

alle bindinger passer. du må nesten se på forhandlere på lib tech siden, det finnes sikkert noen som har det i norge, men vet ikke hvem.

Tamburuin #134878 26/05/2009 11:40 PM
Entusiast
Entusiast

Sitat booun:hvis jeg skulle kjøpt nytt snowboard skulle det blitt lib, som gubben over sier.ellers er nok forum bra, ligg unna burton. sjekk hjemmesidene deres for å lese om hva brettene er gode til, eks er den til rails fjell eller hopp. pass opp for mye skryt av egne brett. www.forumsnowboards.com og evt www.lib-tech.com snowboard.no har også peiling, da kan du sjekke alliansnowboards.com

Burton produserer og designer alt Forum har på markedet, og er i ferd med å bli gjort om til mini-Burton. Så det.

Lib Tech er trygt og bra, men Never Summer er bedre. Utrolig solid konstruksjon, fantastisk følelse på dem. Sjekk ut Evo-R eller SL-R. Litt kinkig å få tak i i Norge, med mindre man handler på nettet.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå