Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Trenger hjelp ang brekt binding
#13233 29/01/2011 1:53 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Heisann, har ikke peil på brett. Men uansett har jeg fått festet mellom bindingen og brettet knekt, (etter et møte med en bil faktisk). På brettet er det en runding som virker som den fester bindingen og brettet.

Går det an å få kjøpt en slik "runding", festesak alene, eller må jeg kjøpe en helt ny binding??Hjelp mottas med stor takk!!

Mvh Per Oskar :grin

...
PerOskar #13234 29/01/2011 1:54 PM
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Har forrensten et Burton brett, hvis det har noe å si... :razz

Per wink

Ny disc
PerOskar #13235 29/01/2011 5:58 PM
Fersking
Fersking

Bør ikke være nødvendig å kjøpe ny binding for å få tak i en ny disc, som "rundingen" kalles. Snowboardforhandlere bruker gjerne å ha et utvalg av rest-deler til bindinger liggende, så det er bare å oppsøke en eller om nødvendig flere og spørre om du kan få kjøpe en disc. Det er viktig at hullene i den nye discen passer med skruhullene i brettet ditt, ettersom avstanden mellom disse kan variere mellom merke og modelle. Sporene i discen må også passe med sporene i bindingen. Så ta derfor med den discen du har og bruk som mal for å finne riktig type. For min del har jeg flere ganger vært og rotet i rest-kassa i butikker og aldri måttet betale noe for det jeg har tatt med, så er det hyggelige folk i butikken du går til kan det hende de gir deg en ny disc.:)

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå