Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Skitest - moro for gutta..?
#131190 28/10/2008 10:50 PM
lilla Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

I de to siste utgavene av fri flyt er det testet ski og brett i det vide og brede. -Og samtlige tester er foretatt av, -og for gutter? Terrengsykkel trykket jo en sykkeltest av og for jenter i august, om jeg ikke husker feil. Så formodentlig kan jeg se frem til en ski- og brett-test av og for jenter i mars eller der om kring??? JIPPI!!!

Re: Skitest - moro for gutta..?
lilla #131191 28/10/2008 11:41 PM
Ivrig
Ivrig

Jaja - for gutter?

Er det noen særlig forskjell på jente og gutteutstyr når det gjelder ski?

Utenom det vil jeg uttrykke at FriFlyt har noen fenomenale skitester! En bitteliten mangel kanskje ved selve testkjøringen som grunnet få testpersoner blir veldig subjektiv. Men hvor mange testkjørere måtte man ha for at en test skulle bli nøytral?

Jeg vil rette en stor takk til Endre Hals som foretar de mest informative testene jeg til dags dato har sett innen ski!

Tester
lilla #131192 29/10/2008 3:15 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Fri Flyt hadde jenteski test i fjor og året før der. De kommer helt sikkert med noe lignende for denne sesongen og....

Kommer
lilla #131193 29/10/2008 3:23 PM
Entusiast
Entusiast

I desemberutgaven av Friflyt skal de teste snowboard og frikjøringsski for jenter.

Re: Skitest - moro for gutta..?
lilla #131194 29/10/2008 4:12 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Sitat Animal:Jaja - for gutter?Er det noen særlig forskjell på jente og gutteutstyr når det gjelder ski?Utenom det vil jeg uttrykke at FriFlyt har noen fenomenale skitester! En bitteliten mangel kanskje ved selve testkjøringen som grunnet få testpersoner blir veldig subjektiv. Men hvor mange testkjørere måtte man ha for at en test skulle bli nøytral?Jeg vil rette en stor takk til Endre Hals som foretar de mest informative testene jeg til dags dato har sett innen ski!

Oj! Tusen takk, slik skryt betyr mer enn du aner. Men det er flere enn meg som står bak, (takk gud og allah for det) å samle inn og levere tilbake 150 par ski til ulike adresser er i seg selv en formidabel dritjobb. Jeg sprer komplimentene videre til alle jenter og gutter som har stått på.

Jenteskitesten kommer i løpet av høsten, vi hadde et fin bukett skikjørerinder som testa ski for oss i Hemsedal.

EH

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå