Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Noen som har erfaring med Alpeservice.dk ?
#130140 17/11/2004 10:30 PM
More than words
OP Offline
More than words

HVis det er nosn som har erfaringer med www.alpeservice.dk så vennligst si litt om det her?

Gode og dårlige.

For meg ser dette jo kjempeknall ut, vurderer det sterkt til neste år. Rekker desverre ikke til med tid og penger i år.

More than words
OP Offline
More than words

Jeg kjenner en som benyttet seg av alpeservice for to år siden. Han sa det var ganske bra, for man har sikkerheten med at man har et sted å bo når man kommer ned og man kan være ganske trygg på at man kan bo der hele vintern.

Hvordan de ligger prismessig vet jeg ikke, men det er vel bare å sende en epost eller to.

More than words
OP Offline
More than words

mine erfaringer med apleservice er sålangt bare bra! kan anbefales!

More than words
OP Offline
More than words

Jeg har svart på dette en gang før, så jeg tar den korte versjonen nå.Jeg har ikke erfaring med dem selv, men har vært sesonger i alpene selv, og jeg reagerer på prisene deres.Det de tar for èn plass i en firemannsleilighet er det samme vi betalte for en hel leilighet i fire måneder. Greit at vi var heldige og fikk det ganske billig, men SÅ stor forskjell er det ikke. Om du ordner en plass å bo hjemmefra så trenger du ikke være bekymret for hva du skal gjøre når du kommer ned. Så kan du bruke pengene dine på mat/heiskort/utstyr/øl eller hva du vil i stedet for at de går i lomma til alpeservice.Det er ikke noe hokus pokus å ordne ting selv, og du har jo svært god tid på deg. Gjør litt research på internet, les blader og hør med folk som har vært der før.Det minst økonomiske du kan gjøre er å reise ned og ta ting på sparket.Finn ut hvor du vil dra og ordne deg en plass å bo gjerne så tidlig som sommeren før du skal ned, da får du helt sikkert en gunstig pris.Vel nede ordner alt seg lettere når du har en plass å bo. Felles bar runder og picnic i bakken trenger du ikke (og hvis du gjør det kan du jo krasje en av startour sine).Alpeservice gjør helt sikkert en god jobb, men den er ikke vanskelig og du sparer mye penger på å gjøre den selv. Det er minst like moro og kanskje du lærer litt i samme slengen.

More than words
OP Offline
More than words

Jeg ville ikke valgt alpeservice. Mener jeg sjekket ut dette i forkant av min første sesong i alpene. Fant ut at det var alt for dyrt. Jeg ville heller ikke risikere å måtte dele leilighet med sånna fjollete fjortisgutter / jenter. De leilighetene jeg har leid har ligget på ca 2500 kroner i måneden. Og da er det sengeplass til 3-4!! Så jeg har hatt minimale boutgifter. Men det avhenger selvsagt av hvor man reiser, og man bør være tidlig ute. Ser for meg at Chamonix er et litt håpløst sted i så måte. Velg et litt mindre sted og det ordner seg sikkert.

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå