Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Ryggskinne igjen.......!!!
#129906 25/11/2004 5:54 PM
More than words
OP Offline
More than words

Ryggskinne igjen.......!!!

Viser til mange artikler om anbefalinger av ryggskinne til person på 192 cm. Ja, det finnes mange ulike produsenter av dette. Alt fra Giro til Bergans....ja ja....mange flere! Har prøvd flere varianter selv - og alt duger. Men jeg vil likevel anbefale ryggskinnene som Felleskjøpet selger til kr. 198,- Billigere får du ikke. Produsent er Massey Fergusson - og er egentlig lagt til traktorer uten kapell. Passformen er utmerket - og finnes i ulike varianter (fra 2 til 13-leddet). John Deer har også en ryggskinne som sikkert er like god under freeride til det den er laget til: Kjøring av traktor med forhauster. Varmer også godt i ryggen - også i minusgrader. 9 volts batteri kan kjøpes som ekstrautstyr!!

Det enkle er ofte det beste!!!

Til sakens kjerne:At folk - kan involvere seg i denne RYGGSKINNEDEBATTEN med så mye energi, innlevelse og voldsom jeg-vet-bedre-enn-deg-holdning - er for meg helt UBEGRIPELIG.

Get a life................. go skiing......med og uten ryggskinne!!!!!

Skihelsing Kjell Ragnar, Lyngen

More than words
OP Offline
More than words

endelig en go'ing

More than words
OP Offline
More than words

Men som traktorentusiast skjærer det langt ned i hjerterota at du spøker med at Felleskjøpet selger Massey Ferguson stæsh. FK selger John Deere! ...Og ikke noe anna!Trucks are red, tracktors are green...

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå