Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
forferdelige forhold i eikedalen!
#128756 19/01/2005 9:43 PM
More than words
OP Offline
More than words

var i eikedalen på kveldskjøring i går, og jeg var meget skuffet! det var hardt, og sikkert bare 10 cm snø på bunnen. det stod på siden at det var kommet 10 cm nysnø iløpet av natten, men dette kan ikke ha vært sant. hehe!fra spøk til litt mer seriøst snakk: det var ekstremt bra føre, og minst 25-30 cm pudder, og det blir enda bedre til helgen.

så om du bor på vestlandet og liker pudder, er eikedalen altså stedet å reise til nå for tiden.

More than words
OP Offline
More than words

jeg skjønte at dette var crap ass.. men det var jo litt artig..

More than words
OP Offline
More than words

kommer nettopp hjem fra eikedalen.. bare timer siden jeg vasset i pudder til ballene.. ikke noe å klage på der! vel, ikke annet enn at en buss stod å sperra hele veien opp til plassen, men alt ble mye lysere da det hvite gullet pisket i trynet.. herlig!

håper bare folka som styrer stellet i dalen fatter at en park er tingen.. litt spinkelt forsøk på å lage noe så langt, men det kommer kanskje..

sayonaramilara

lag park, så slipper pudderen å bli oppkjørt
More than words
OP Offline
More than words

er idiotisk å se disse jibberne som ikke kan kjøre (de ploger mer) pudder i det hele tatt kjøre nedover i pudderen. jeg blir så forbandet! kan de ikke bare la oss som lever for pudder få den? de har jo faen meg rails og alt annet dritt, så hvorfor kan de ikke holde seg der.

og ja: 120 cm snø der nå!

More than words
OP Offline
More than words

jau.. lag park! park prak! nå! gimme gimme!

med powderman; du vet vel at du aldri kommer til å få ha eikens pudder i fred.. om du ikke er villig til å traske litt da.. slik vi gjør.. anyways! bytter lett ut noen pudderdager for en skikkelig park..

More than words
OP Offline
More than words

det er en stor skam at ikke eiken har skjønt at folket skriker etter en park. sendte mail til de i sommer, men har aldri fått noe svar. det er ikke så mye som skal til for å lage en bra park der oppe... litt velvilje og guts så hadde alt varit fryd og gammen... de kunne f.eks. tatt æverste delen på hæyre siden av tvillingen og klint opp noen hopp og en linje med rails.. terrenget er jo perfekt.. ellers er eiken verdens nest beste sted å henge ut etter fonna =)

ride on...

More than words
OP Offline
More than words

jeg følger deg til ende piwee.. tenkt tanken før om park på høyre siden.. hadde blitt perfekt om bare eiken hadde fått fingern ut.. lurer på hva som skal til jeg? etterspørselen er jo enorm! jeg tror jeg snakker for ganske mange vestlendinger når jeg sier at park i eikedalen er et must! noen bør gjøre noe..

More than words
OP Offline
More than words

hei..var på kvelskjøring i eikedalen i går eg... beste kvelden eg har vært med på.. kjører slalom. fy flate så mye pudder.. hoppene blir bare bedre å bedre.. men eg skulle gjerne likt å vite ka de forkskjellige triksene en tar ka de heter på " fagspråket"?? noen som kan svare meg konkret?

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå