Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Erfaringer søkes: Dalbello Krypton
#119417 16/01/2008 3:34 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Holder på å kjøpe meg nye alpinstøvler. Kjører helst utenom preparert løype, men det blir selvsagt en hel del på preppa underlag også. Ski: Elan Magfire 10 (til bakkekjøring) og Dynastar Legend Pro ellers.

Nå har jeg endelig redusert alternativene til fire varianter av Dalbello Krypton:

Krypton ProKrypton Pro IDKrypton CrossKrypton Cross ID

Veldig få butikker som har tatt inn alle modellene, og enda vanskeligere å få prøvekjørt med ski på beina. Derfor:

Noen som har erfaringer?? smile

Krypton cross
Captainpowder #119418 16/01/2008 5:13 PM
Nytt medlem
Nytt medlem

Jeg ville ha anbefalt deg cross frem for pro. Proen er noe smalere en crossen men fleksen er nesten den samme. Når det gjelder ID eller ikke, så er det bare innerstøvelen som er forskjellig. ID lineren er noe mer form bar enn den vanlige.Prøvekjøring av støvel er det ingen såvit jeg vet som gjør.Har selv hatt et par av vær og har funnet ut at crossen er mer anvenlig enn proen.

Re: Erfaringer søkes: Dalbello Krypton
Captainpowder #119419 16/01/2008 9:13 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Takk for det. smile

Har forsåvidt satt meg godt inn i spesifikasjoner, forskjeller og likheter sånn på papiret, men savner flere erfaringer på godt og vondt fra dere som kjører på en av modellene..

Flere?

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå