Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Whistler
#118270 17/04/2008 6:02 PM
adavang Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Reiser til Vancouver i helgen med jobben og har fått karret meg til en dag i Whistler :razzNoen som har noen gode tips ang frikjøring, det begynner tross alt å bli seint på sesongen...hvor e best????

Whistler ja...
adavang #118271 17/04/2008 6:52 PM
Fersking
Fersking

Hei du!

Jobbtur til Vancouver altså! Den jobben din trenger ikke ekstrahjelp!? Jeg stiller på kort varsel!!! Hehe!

Jeg har ikke vært i Whistler i år, og kan kun uttale meg om hvordan det normalt er best å kjøre på denne tiden av sesongen... Men vær klar over HØYE priser!!!

Jeg vil ANTA at Harmony og Symphony Bowl på Whistler må være bra på denne tiden (disse ligger i området "Symphony Amphiteathre"). Dette er høytliggende og snørike områder. I tillegg har du 7th heaven og Blackcomb Glacier på Blackcomb-siden som ofte er bra sent på sesongen...! Siden det tar så lang tid å reise mellom fjellene (de er koblet sammen kun i bunnen), må du sannsynligvis velge et av fjellene om du har kun en dag der. Og da ville jeg nok valgt Whistler. Blackcomb er fjellet som blir preparert, mens Whistler normalt sett IKKE blir dette...

Sjekk ut www.whistlerblackcomb.com for løypekart og annet!

God tur! Jeg krysser fingrene for pudder!!!

PS! Jeg er IKKE misunnelig, bare så det er sagt (bodde en sesong i Whistler for hundre år siden og savner tilbake)!!! smile

heldiggris
adavang #118272 18/04/2008 10:12 AM
Medlem
Medlem

Jeg bodde i Vancouver i 2 1/2 år, og savner fortsatt Whistler. På slutten av sesongen stenger de gjerne Blackcomb og holder Whistler åpen, fra ca 1. juni stenger de Whistler og åpner for sommerkjøring på breen på Blackcomb. Hvis begge fjellene er åpne nå gjelder det å velge og holde seg der. Harmony / Symphony er fine områder og Flute (som man før måtte gå opp til, men nå har heis)er bra. Har kjørt i tørr nysnø i Whistler på 17. mai, så det kan fortsatt være super-bra der borte. God tur.

Yiihaaa
adavang #118273 18/04/2008 11:13 AM
adavang Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Takk for gode tips folkens!!!!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå